Khamis, Disember 18, 2014

Wah!!! Tinggi betul harapan Si Bakal Janda ni. Ada hati ye dia nak jadi orang tengah untuk selesaikan konflik yang kini sedang menghantui puak - puak Pakatan Haramjadah tu ye?

Kalau betul dia mampu nak jadi orang tengah dan menyelesaikan masalah tu, tahan la jugak. Tapi soalnya, boleh ke kita percaya dengan Si Nurul Izzah ni? Boleh ke kita nak harapkan dia?

Nak pulak isu yang cuba nak diselesaikan tu berkaitan dengan perlaksanaan Hukum Hudud oleh PAS Kelantan. Jadi, adakah Si Nurul Izzah tu boleh dianggap LAYAK untuk jadi orang tengah?

Jawapannya, sudah tenti la TIDAK! Maka sebab itu dia tujukan masalah itu balik kepada Si Ketua Penipu tu. Katanya, isu berkaitan dengan perlaksanaan Hukum Hudud tu akan dibincangkan.

Tambah Si Naib Presiden PKR tu, ianya akan menjadi sebahagian dari agenda mesyuarat Pakatan yang bakal diadakan tak berapa lama lagi dan ianya akan dipengerusikan oleh Si Ketua Penipu tu.
Kita juga akan keluarkan kenyataan media dalam tempoh terdekat berhubung isu ini,” katanya semalam.
Heh! Kalau betul la Si Ketua Penipu tu yang akan mempengerusikan mesyuarat berkaitan dengan isu perlaksanaan Hukum Hudud tu nanti, alamat jahanam la PAS penyudahnya nanti.

Sedangkan sebelum ini pun kita dah dapat lihat apa yang jadi terhadap agenda perjuangan dasar PAS selepas mereka mengadakan mesyuarat sebelum Pilihan Raya Umum yang lepas.

Maka keputusannya kali ini akan tetap sama. 'Konsensus Paksaan' yang dibuat bakal diputuskan adalah bagi menjelaskan pendirian "Setuju Untuk Tidak Bersetuju" dalam isu tersebut.

Jadi, adakah PAS akan terus tertipu dengan 'Konsensus Paksaan' dalam Pakatan untuk sekian kalinya? Adakah PAS akan buat U-Turn lagi kali ini dan menggadaikan dasar perjuangan mereka sendiri? Jangan diorang jadi Hangat - Hangat Tahi Ayam sudah la!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. anwar terhimpit antara pas dap.......suka nak dengar apa mamat liberal nak ulas

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping