Sabtu, Disember 06, 2014

Malas nak cakap banyak beb. Kesimpulan yang boleh kita buat, sama ada Menteri Besar Selangor yang menipu atau sebaliknya, itu tak penting Tapi yang penting, dua - dua Kaki Penipu.

Asal nama je Pakatan Haramjadah tu, tak kira la dia dari kalangan PKR atau pun DAPigs sama je dua kali lima. Tak de bezanya. Kalau sehari tak menipu dalam kehidupan mereka memang tak sah.

Jika sebelum ini, puak - puak DAPigs tu kata, isu berkaitan dengan Polemik kerusi Timbalan Speaker II DUN Selangor tu merupakan 'Janji' yang telah dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor.

Tapi kenyataan itu dibidas oleh Menteri Besar Selangor yang menafikan dakwaan tersebut. Katanya, Si Menteri Besar Selangor tu tak pernah pun berjanji apa - apa dengan puak - puak DAPigs tu.

Dalam erti kata mudahnya, Si Menteri Besar Selangor tu cuba nak buat anggapan bahawa puak - puak DAPigs tu cuba nak mengelirukan rakyat dengan tuduhan tersebut. Kiranya, diorang menipu.

Namun kenyataan yang dibuat oleh DAPigs selepas penafian Si Menteri Besar tu lain pulak. Diorang kata diorang bukannya menabur fitnah terhadap Si Menteri Besar Selangor tu.
KUALA LUMPUR - DAP menafikan ia memfitnah Azmin Ali, apabila mendakwa Menteri Besar Selangor itu berjanji mewujudkan jawatan Timbalan Speaker II untuk wakil DAP, kata ADUN Sekinchan, Ng Sue Lim. 
Sebaliknya, Ng yang juga Timbalan Setiausaha DAP Selangor berkata beliau pasti ada perbincangan mengenai perkara tersebut dibuat kepimpinan parti sebelum ini. 

"Tidak, ini bukan fitnah. Dalam politik perkara sedemikian tidak disifatkan sebagai fitnah. Bagi saya bukan fitnah, semestinya ada perkara yang pernah atau sudah diperbincangkan dan pimpinan parti pun bincang perkara tertentu jadi kita serah kepada pimpinan untuk tindakan selanjutnya," katanya ketika ditemui Antarapos.
Nah!!! Sekarang siapa yang tipu siapa? DAPigs tipu Menteri Besar atau Menteri Besar tu yang menipu? Jawapannya mudah. Sebenarnya, diorang cuba nak menipu rakyat. Itu je jawapannya.

Bayangkan. Jika sesama mereka sendiri pun masih lagi berbalah mengenai isu kedudukan Timbalan Speaker II tu, apa yang rakyat dapat? Apa faedahnya diorang berebut Kuasa? Kalau sesama diorang pun boleh menipu, inikan pulak dengan rakyat. Lagi senang diorang nak kencing!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Lantaklah labu ke labi ke.yang aku tahu dua dua tak boleh pakai..yang MB islamnya dah tak tau dosa berbohong yang DAP ni esok hukum karma sampai baru terkulat kulat..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping