Sabtu, Disember 06, 2014

Huh! Ingatkan bila Negara dah semakin maju, amalan - amalan menggunakan kuasa 'Ghaib' ni dah tak menjadi satu isu yang besar. Rupanya, masih ada jugak yang menggunakannya?

Ini mesti jenis manusia yang tak percaya pada diri sendiri sampai sanggup melakukan perbuatan sedemikian. Nampak sangat la Ahli Politik tu tu tidak mempunyai kredibiliti sendiri.

Al maklum la. Semuanya kerana terdesak nak sangat berkuasa. Maka sebab itu Ahli Politik ni sanggup menggunakan 'Kuasa Luar' untuk bantu dia mengekalkan kedudukan.

Nak pulak bila Si Ahli Politik tu memang jenis manusia yang tak de kemaluan sebab kemaluan dia dah terpampang diserata dunia. Maka sebab itulah dia tak kisah dengan perbuatan dia sendiri.

Hanya kerana nak menutup kemaluan diri dia sendiri, Si Ketua Penipu tu mula mempergunakan sekutu kuat Yahudi untuk membela nasib dirinya yang sedang diambang kejatuhan.

Disebabkan itu, Si Ketua Penipu tu dilihat cuba menggunakan pengaruhnya dikalangan puak - puak seukutu Yahudi di Amerika Syarikat untuk membela 'Anu' dia yang dah semakin bengkok tu.

Tindakan yang dilakukan oleh Naib Presiden Amerika dalam satu kenyataan melalui akaun twitternya jelas merupakan satu Penghinaan terhadap kedaulatan Negara Malaysia secara terang - terangan.

Untuk apa Si Naib Presiden Amerika tu sibuk nak masuk campur dalam urusan kehakiman serta perundangan Negara sedangkan Malaysia merupakan sebuah Negara yang berdaulat?

Kenapa pulak Si Naib Presiden Amerika tu nak pertikaikan tindakan individu yang tidak ada kaitan dengan pihak Kerajaan yang mengambil tindakan terhadap Si Ketua Penipu tu?

Jika benar Amerika pejuang Hak Asasi Manusia, maka sepatutnya mereka menyokong tindakan yang diambil oleh Saiful yang memfailkan dakwaan terhadap Si Ketua Penipu tu atas dasar yang sama.

Hakikatnya, Si Saiful tu hanya menggunakan Hak Asasi Manusia yang dia miliki untuk menuntut Keadilan bagi dirinya secara individu. Bukannya mewakili Kerajaan. Takkan itu pun Amerika tak dapat nak bezakan?

Jika di Amerika, mereka bebas untuk melakukan hubungan seksual sejenis. Tetapi di Malaysia yang teras Perlembagaannya berpaksi kepada Islam, perkara itu di-HARAM-kan!!! Kalau Amerika nak jahanam sekali pun, itu dia punya pasal. Jangan nak heret orang lain pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping