Ahad, Disember 21, 2014

Kalau dalam Pilihan Raya Kecil DUN Kajang hari tu, bukan main lagi Si Wan Azizah ni berjanji dengan orang ramai ye tak. Habis langit, bulan dan bintang dia nak bagi pada rakyat di Kajang. Tapi sampai ke sudah tak de apa pun yang mampu dia buat.

Berjanji nak selesaikan masalah banjir di Kajang. Sampai hari ini kawasan tersebut masih lagi dilanda masalah yang sama. Kejadian banjir masih lagi menjadi isu utama dikalangan masyarakat yang tinggal dikawasan tersebut.

Tetapi penyelesaian bagi Si Wan Azizah tu masih jugak tak kunjung tiba. Malah didalam sidang DUN pun, isu berkaitan dengan masalah yang melanda rakyat dikawasan DUN itu sendiri pun tidak dibangkitkan oleh wakil rakyat tersebut.

Apa yang mampu Si Wan Azizah tu lakukan hanya mencari jalan dan menunding jari menyalahkan orang lain yang didakwa mengakibatkan kejadian banjir kilat itu berulang. Kali ini, dia salahkan projek pembinaan MRT pulak.
Itu saja la modus operandi yang mampu dilakukan oleh Si Wan Azizah tu setakat ini. Kalau dia tak salahkan orang, bukan Wan Azizah la namanya. Lagi pun doktrin tu memang dah menjadi rutin dalam kehidupan dia sejak mula - mula dia terjebak dalam kancah Politik di Malaysia ni.

Jangan nanti ada pulak dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu buat dakwaan kata kejadian banjir di Kajang tu berlaku akibat Menteri Besar Selangor yang baru tu saja nak sabotaj Si Wan Azizah tu sudah la. 

Siapa tau ye tak. Jika sebelum ini, Si Azmin tu sanggup mengkhianati Si Wan Azizah tu dalam diam. Jadi tak mustahil sekiranya dia juga mampu untuk melakukan perkara yang sama untuk mencemar imej Si Wan Azizah tu sebagai seorang wakil rakyat.

Kesimpulannya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang jenis yang suka 'Main Tikam Belakang'. Sesama diorang pun diorang sanggup khianati demi kepentingan Politik Peribadi masing - masing. Jadi, kalau dengan rakyat, lagi la diorang tak kisah!!! Terang - terang diorang boleh kencing!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping