Sabtu, Disember 27, 2014

Pergh!!! Nampak gayanya skandal Si Pelakon Lucah ni masih belum habis lagi rupanya. Ingatkan bila kemaluan dia didedahkan sebelum ini, habis dah semuanya pekung dibuka.

Rupanya masih banyak lagi cerita hangat yang tidak dapat diselindungkan oleh Si Pelakon Lucah tu dari pengetahuan rakyat. Mungkin ini bahana bila dia menipu dalam gereja.

Jika sebelum ini, Si Ketua Penipu tu pernah didakwa cuba untuk 'Membeli Ahli Parlimen BN' dengan niat untuk merampas kuasa melalui agenda 16 Sepetember yang lalu.

Bila perkara itu didedahkan kepada sekutunya di Amerika, Si Ketua Penipu tu jadi tak tentu arah sehingga membuatkan dia mengambil tindakan memfailkan saman terhadap Anifah Aman.

Tapi IRONIKnya, tindakan yang dia ambil tu terkena pada diri dia sendiri apabila pendedahan demi pendedahan dilakukan dimahkamah, membuka aib diri dia sendiri.

Ternyata, apa yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu hanya memakan diri kerana tidak ada lagi rahsia yang mampu disimpan untuk menghalalkan tindakan yang cuba dilakukan sebelum ini.

Jika dilihat dari satu sudut, modus operandi yang cuba dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu lebih kurang sama je dengan agenda 'Langkah Kajang' yang dilakukan terhadap Khalid Ibrahim.

Niat dan tujuannya tetap sama iaitu merampas kuasa melalui pintu belakang dan tidak menghormati dasar demokrasi yang menjadi alaman di Malaysia pada ketika ini.

Selain itu, ianya juga boleh dianggap sebagai satu Pengkhianatan dan Penghinaan cukup besar terhadap kepercayaan rakyat yang telah mengundi sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Katanya, demi untuk mencapai tujuan dan niat jahat Si Ketua Penipu tu sanggup menawarkan jawatan tinggi kepada beberapa orang pemimpin termasuk Puad Zarkashi.
KUALA LUMPUR: Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Puad Zarkashi mendakwa ditawarkan jawatan menteri besar Johor jika bersetuju menyertai Pakatan Rakyat pada tahun 2008. 
Beliau berkata demikian sewaktu ditanya peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah yang mewakili Menteri Luar, Datuk Seri Anifah Aman dalam kes saman RM100 juta oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Nah! Tidakkah itu membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu bukan sahaja tidak mempunyai Integriti dan maruah diri serta tidak menghormati institusi Perlembagaan yang diamalkan di Malaysia. 

Sebaliknya dia hanya rakus mahu merampas kuasa demi kepentingan Politik Peribadinya sendiri. Maka kesimpulannya, Si Ketua Penipu tu memang TAK LAYAK untuk dijadikan sebagai pemimpin. Elok suruh dia merempat je dalam penjara, jangan menyusahkan orang lain!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Ada hikmahnya Anwar menyaman Datuk Anifah Aman. Bila dibicarakan, banyak cerita yang sebenar keluar untuk tontonan rakyat. Hampir semuanya membuka pekong Anwar sendiri. Lagi dia saman, lagi banyak masalah Anwar didedahkan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak sabar menunggu saman keatas Dato' Nallakarupan...lagi banyak rahsia akan terbongkar...

      Padam
  2. Minta lah MACAI MACAI PR TERUTAMA PKR .. BERGULING GULING MINTA ANWAR IBRAHIM MENYAMAN SAHABAT SEPERMAINAN .. DATUK NALLAKARUPAN .. 1 BILION ..
    BOLIH LAH MENAMPONG PERBELANJAAN PARTI .. JIKA MENANG KES ..

    BalasPadam
  3. Cerita itu keluar dari Puad Zarkashi , seorang ahli UMNO, takkan dia nak cakap perkara baik berkenaan Anwar, mana ada bukti secara material . 'Bukti' ini sepatutnya ditong sampahkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bodoh bin Bangang. Ini mahkamah keadilan bukan mahkamah rakyat.

      Padam
    2. Anon 4.06 nie mmg penjilat lubang jubor nuar sampai tak tau nak buat beza mana busuk mana wangi...

      Padam
  4. Apa punya manusia? Standard tarak. Pk cara lorong sepah. Bila seseorang saksi membuat pengakuan didepan hakim dlm mahkamah undang undang maka kenyataan saksi akan dikira bukti dan material kes sehinggalah ada percanggahan atau ditolak hakim. Kau ingat ini sembang kedai kopi? Memang tak ngaji betoi.

    BalasPadam
  5. Barang BJ - Burok Juboo... kuk kik kuk kik...
    Keterangan dihadapan Wakil SPB YDP OGONG - Hakim Mahkamah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping