Selasa, Disember 30, 2014

Nampak gayanya, sehingga hari ini, puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu masih lagi tidak dapat menjawab persoalan ke mana hilangnya Si Ketua Penipu tu pada ketika ini.

Persoalan itu bermula apabila puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri tampil mempertikaikan YAB Perdana Menteri yang dilihat sedang bermain golf dengan Barack Obama.

Hakikatnya, kehilangan Si Ketua Penipu tu bukan sahaja menjadi tanda tanya berkaitan dengan sikap keprihatinan dia sebagai seorang pemimpin yang dibanggakan oleh Pakatan Haramjadah.

Tetapi ianya juga ada kaitan dengan apa yang pernah dinyatakan sebelum ini. Mari sama - sama kita imbas kembali apa yang telah dinyatakan oleh peguam Si Ketua Penipu tu beberapa bulan yang lalu:
BANGKOK: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah membatalkan kehadirannya di Kelab Wartawan Asing Thailand (FCCT) di sini minggu ini atas nasihat peguamnya.

"Anwar tidak akan ke Bangkok minggu ini, oleh itu acara 3 Disember dibatalkan," umum FCCT hari ini.


Kelab itu menyatakan pasukan peguam Anwar menasihati beliau bahawa berikutan kedudukan kes perundangan terhadapnya sekarang, beliau tidak wajar melawat ke luar negara dalam masa terdekat ini.
Nah! Masa tu kenapa pulak Si Ketua Penipu tu dipaksa membatalkan kunjungan yang dijadualkan ke Thailand dengan alasan kononnya dia masih mempunyai kes di mahkamah?

Kenapa sekarang Si Ketua Penipu tu boleh pulak keluar Negara dan menikmati percutian bersama keluarga dia? Kenapa pulak peguam Si Ketua Penipu tu tak bagi alasan yang sama?

Maka tak salah la jika sebelum ini kita buat kesimpulan bahawa Si Ketua Penipu tu batalkan kunjungan dia ke Thailand hanya semata - mata kerana Si Chuak buat hal tak tentu arah. (Klik Sini)

Sekali gus, tindakan itu menunjukkan sifat MUNAFIK yang cukup tebal dalam diri Si Ketua Penipu tu yang cukup diagung - agungkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Kalau Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu sanggup ber-pemimpin-kan seorang MUNAFIK, itu diorang punya pasal la. Diorang sendiri yang cari penyakit. Jadi, diorang sendiri la yang kena tanggung. Tapi jangan la sampai tahap nak menyusahkan orang lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping