Ahad, Disember 14, 2014

Kalau setakat Si Tokong DAPigs tu sahaja yang tak faham tentang Islam, kita boleh terima lagi. Tapi bila ianya datang dari seorang yang beragama Islam sendiri, kita pun garu kepala.

Nak pulak jika dia seorang anak kepada tokoh agama yang terkenal didalam sebuah parti yang KONONnya memperjuangkan Islam. Itu lagi membuatkan kita rasa hairan.

Takkan la dia tak nampak apa muslihat yang cuba dilakukan oleh Si Tokong DAPigs tu apabila membangkitkan isu berkaitan dengan penggunaan kalimah Allah di Pulau Pinang.

Takkan la anak kepada seorang Tok Guru Agama begitu bebal sehingga tidak dapat melihat permainan yang sedang diatur oleh DAPigs untuk membangkitkan kemarahan orang Islam.

Sekiranya dia terlalu bebal sehingga tidak dapat melihat perkara sedemikian, bagaimana mungkin dia boleh mendabik dada mengatakan yang dia seorang pejuang Islam di Malaysia ni?

Bagaimana mungkin dia kata dia sedang berusaha untuk mentarbiyahkan puak - puak DAPigs tu untuk lebih memahami Islam dan membuatkan mereka hormati agama orang lain?

Jelas, semua itu tidak masuk akal. Maka alasan yang diberikan oleh Si Mujahid tu hanya sekadar untuk menutup kelemahan diri dia sendiri serta menghalalkan tindakan partinya.

Dia yang juga merupakan seorang pemimpin Islam di Pulau Pinang sendiri pun tidak dapat nak mentarbiyahkan DAPigs tentang perbezaan diantara agama Kristian dan agama Islam.

Dia sendiri tidak dapat menjelaskan kenapa penggunaan kalimah Allah itu adalah dilarang bagi tidak mencetuskan kekeliruan serta membuatkan umat Islam rasa tercabar dengannya.

Apa yang pasti, seorang pemimpin Islam seperti itu jelas tidak melaksanakan tanggungjawabnya untuk mempertahankan kesucian serta kedaulatan agama Islam itu sendiri.

Tapi, jika difikirkan semula, semua yang dinyatakan diatas tu tak menghairankan apabila kita ambik kira perjuangan dasar puak - puak Parti Angguk Saja tu sendiri selama hari ini

Kebanyakkan pemimpin mereka memang suka mempergunakan agama demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri!!! Jadi, diorang peduli apa jika kesucian serta kehormatan Islam itu sengaja dicabar oleh puak - puak DAPigs secara terbuka!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Iman tu tak boleh diwarisi

    BalasPadam
  2. nanti ahli pas kata, belum bagi penerangan lagi kat dap. bila dah bagitau, depa setuju la. hukum hudud ni penting kepada orang islam. kita dah lama berjuang untuk pindaan hukum hudud ni. dap tak pasti lagi tolak hudud ni, walaupun sudah terang dan nyata bahawa mereka sudah melumurkan muka ahli pas dengan tahi bahawa mereka tak mahu, ahli pas tetap kata belum lagi bagi penerangan. tu yg pening dengan ahli pas yang bangang ni

    BalasPadam
  3. Oh...dia John Mujahid rupa nya...alleluya John Mujahid...don't forget mass is on Sunday....welcome to chapel and pray to the Lord

    BalasPadam
  4. John Mujahid...pray to the Lord

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping