Jumaat, Disember 19, 2014

Heh! Mungkin ini khifarah yang menimpa Si Pelakon Lucah tu gamaknya. Dek kerana nak sangat dia tunjuk bijak, akhirnya diri dia sendiri ditimpa nasib malang yang berpanjangan.

Mungkin ada betul jugak pandangan yang diberikan sebelum ini. Mungkin nasib malang yang menimpa Si Pelakon Lucah tu adalah balasan diatas keGAGALan yang dibuat.

Atau pun, mungkin nasib malang tu ekoran dari doa 'pecah perut' yang diminta oleh puak - puak PAS sebelum ini agar ditunjukkan Kebenaran ditunjukkan kepada mereka yang tidak benar.

Jika semalam, facebooker Pro PAS telah menggariskan lapan nasib malang yang menimpa Si Ketua Penipu tu bagi tahun 2014. Tahun 2015, entah apa pulak nasib malang yang bakal menanti.

Jadi, memang patut sangat ianya dijadikan sebagai ikhtibar kepada Si Ketua Penipu tu sendiri agar dia dapat berubah. Tinggal lagi, orang macam dia takkan nak berubah der!

Orang yang memang dah sedia BEBAL dan sarat dengan keSOMBONGan diri macam Si Ketua Penipu tu takkan nak terima khifarah yang sedang menimpa dirinya pada ketika ini.

Dia jenis manusia yang tidak akan bermuhasabah diri. Jauh sekali dia nak rasa apa yang dilalui sehingga hari ini sebagai satu nasib malang yang merundung dirinya sendiri.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu akan terus memberi anggapan bahawa semua yang berlaku ke atas dirinya itu sebagai satu usaha untuk menjatuhkan dirinya dari merampas kuasa.

Dia akan kata semua itu sebagai bukti kezaliman pihak - pihak yang tertentu tanpa memberikan bukti yang sah terhadap tuduhan serta dakwaan yang dibuat. Itu yang dia akan lakukan.

Perkara itu dah jadi kebiasaan. Maka sebab itulah dia semakin hari semakin hilang sokongan dan dokongan dari kalangan penyokong - penyokong Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Sehingga tahap orang kini mula memberi anggapan bahawa Si Ketua Penipu tu sudah tidak lagi relevan dalam Politik semasa dan kedudukan dia perlu digantikan dengan Si Azmin tu.

Dan, Si Azmin tu pulak sejak akhir - akhir ni tak menunjukkan sebarang tanda - tanda keakuran terhadap Si Ketua Penipu tu akibat pujian melambung - lambung dari kalangan Pencacai Pakatan.

Jadi, mungkin sudah tiba masanya untuk Si Ketua Penipu tu sedar diri. Kesimpulannya mudah. Orang dah semakin menyampah pada diri dia!!! Jangan la dia jadi MUNAFIK yang tak sedar diri!!! Penyudahnya nanti, memalukan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping