Khamis, Disember 04, 2014

Alahai! Kenapa la sampai tahap nak saman - saman orang ni? Emosional sangat ke bila orang tegur? Takkan la usik sikit pun tak boleh kot sampai tahap nak diambik tindakan undang - undang?

Kenapa cepat sangat Perdana Menteri nak melatah bila orang cerita pasal subsidi minyak sampai nak hantar surat mintak penjelasan mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Rafizi tu?

Sepatutnya, Perdana Menteri perlu mengambil pendekatan 'Bersederhana' dalam kepimpinan. Bukannya mengambil langkah ekstrem dengan memfailkan tindakan undang - undang.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu memaklumkan kepada pihak media bahawa dia sudah terima surat memohon penjelasan dari firma Hafarizam Wan & Aisha Mubarak bagi pihak Datuk Seri Najib.
“Surat seperti ini adalah surat awal sebelum tindakan saman diambil.Video tersebut adalah rakaman sebahagian dari ucapan saya di Bandar Tun Razak pada 22 November 2014 yang lalu yang mempertahankan subsidi minyak sebagai hak rakyat,” dakwanya dalam satu kenyataan hari ini.
Bagi Pencacai - Pencacai Pakatan tu, tindakan yang dibuat oleh Perdana Menteri itu bukannya satu tindakan yang wajar dilakukan. Nak pulak bila ianya dikaitkan dengan Si Rafizi Jambu tu.

Semua orang pun sedia maklum yang Si Rafizi tu hidup bernafaskan kepada fitnah dan tohmahan semata - mata. Dia tak boleh teruskan kehidupannya tanpa melakukan perbuatan terkutuk tu.

Lagi pun, itu dah memang menjadi tugas dan tanggungjawab puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebagai Pembangkang. Kerja diorang hanya sekadar menghasut dan menabur fitnah tak tentu arah.

Tambah mereka, Perdana Menteri sepatutnya ambik tindakan macam Si Ketua Penipu tu yang dikaitkan dengan video seks dia dengan Chinadoll sebelum ini. Tak payah ambik tindakan pun.

Biar pun Si Ketua Penipu tu kenal dengan orang yang mendedahkan video tersebut dan menganggap tindakan itu sebagai satu fitnah, tapi dia tetap tak ambik apa - apa tindakan pun.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu berterus - terusan menuduh orang UMNO yang sengaja nak memburukkan maruah diri dia sendiri. Biar pun kemaluan dia ditayang seluruh dunia, tapi Si Ketua Penipu tu tak peduli pun!!! Dia bukannya ada kemaluan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Sebbab apa saja yg Rafizi cakap ... Pengikut PR terima bulat bulat kerana ikut Kata EMOSI bukan Ikut Kepala Hotak

    BalasPadam
  2. Si pondan yang bermulut longkang macam si fizi ni, kalau tak silap, orang putih panggil mulut "BITCHY FAGGOT"....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping