Isnin, Disember 22, 2014

Heh! Ibarat macam anjing menyalak bukit. Itulah perumpamaan yang paling tepat yang boleh diberikan kepada kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Hajat dia nak memujuk Hadi Awang agar kembali tunduk kepada DAPigs dalam beberapa isu sejak kebelakangan ini masih lagi tidak membuahkan sebarang hasil yang diperlukan.

Hadi Awang dilihat mengambil sikap sambil lewa dalam menguruskan isu penting dalam Pakatan Haramjadah tu. Nak pulak berkaitan dengan isu kalimah Allah dan Hukum Hudud.

Malah jemputan untuk mengadakan mesyuarat diantara pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu juga turut disambut dingin oleh Si Hadi Awang tu selaku Presiden PAS.

Sudah pastinya keadaan itu membuatkan Si Ketua Penipu tu sendiri berang dan kecewa. Nampak sangat yang status dia sebagai "Kepala" dalam Pakatan kini sudah semakin kurang mendapat sambutan.

Hakikatnya, PAS tidak perlu lagi tunduk kepada desakan yang dibuat oleh parti-parti lain dalam Pakatan Haramjadah tu. Nak pulak bila mereka digelarkan PENGKHIANAT dalam Pakatan.

Tapi malangnya, masih ada dikalangan pemimpin - pemimpin PAS tu sendiri yang masih akur dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu biarpun ianya membelakangi keputusan parti sendiri.

Mereka ini lebih sanggup untuk tunduk dan sujud kepada DAPigs serta PKR atas dasar kepentingan Politik Peribadi diri mereka sendiri. Bukannya mendahului kepentingan parti.

Maka atas sebab itulah Si Hadi Awang tu juga turut mengeluarkan kenyataan, menyatakan kekecewaannya terhadap apa yang berlaku didalam PAS sejak kebelakangan ni secara tertutup.
"Ada yang tak mahu pas menang banyak, biar PAS menang 5 kerusi biar DAP menang 50, kalau begitu keluar PAS lah!"


Respon TGHH ketika mengulas sikap segelintir ahli PAS yang mendahulukan parti lain dengan diiringi laungan takbir yang menggamat dewan MPSJ. - Liqa' Fikri PAS Pusat, 20hb Safar 1436 / 13hb Disember 2014, Stadium MPSJ Serdang Jaya.
Kenyataan itu dilaporkan oleh Facebooker Pro PAS dalam status dilaman media sosial miliknya. Jelas dari kenyataan tersebut, Si Hadi Awang tu pun dan menyampah dengan permainan yang dimainkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping