Isnin, Disember 22, 2014

Semuanya kini sudah jelas kelihatan. Agenda subversif DAPigs yang selama hari ini memusuhi PAS dan segala dasar perjuangan parti itu memang tidak pernah terpadam sejak dari dulu lagi.

Perkara itu sudah jelas dan tidak perlu dipersoalkan lagi. Ianya sudah jelas, terang dan nyata. Apa perlunya puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak menafikan perkara tersebut?

Hari ini, sekali lagi pendirian yang dibuat oleh DAPigs yang membantah tindakan PAS yang mahu melaksanakan dasar perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan dibidas oleh pemimpin PAS.

Kali ini, ianya melibatkan Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr. Haron Din pulak yang menyifatkan tindakan DAPigs itu sebagai satu perkara yang tidak wajar dilakukan rakan Pakatan itu.

Disamping menyatakan bahawa tindakan yang dilakukan oleh DAPigs itu tidak wajar, Datuk Dr. Haron Din jugak turut menyelar tindakan Si Tokong DAPigs tu yang mahu jadi "Maharaja" dalam Pakatan.
"Dia (Guan Eng) tidak pernah menimbulkan isu hudud sebelum Pakatan Rakyat dibentuk. Mengapa dibangkitkan sekarang? Apa motif dia?"
Itu diantara persoalan yang dibangkitkan oleh Datuk Dr. Haron Din ketika mengulas kenyataan - kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu sebelum ini berkaitan dengan isu Hudud.

Selain itu, Datuk Dr. Haron Din juga turut menyifatkan tindakan DAPigs itu sebagai salah satu tindakan yang hanya akan merugikan Pakatan dan mereka yang perlu dipersalahkan.
"Sekiranya DAP berterusan menyerang PAS dalam isu hudud ini, merekalah yang bertanggungjawab memusnahkan Pakatan Rakyat memandangkan Pakatan Rakyat telah menerima dokumen tahaluf siyasi pada tahun 2008," kata Haron Din.
Untuk sekian kalinya, "Konsensus Paksaan" yang dipersetujui oleh mereka dalam Pakatan jelas hanya menguntungkan pihak - pihak tertentu sahaja dan bukan PAS secara menyeluruh.

Status 'Setuju Untuk Tidak Bersetuju' yang digariskan sebelum ini jelas hanya merugikan PAS. Maka sudah tiba masanya untuk PAS menamatkan 'Tahaluf Siyasi' mereka dalam Pakatan.

Tapi malangnya, masih ada dikalangan pemimpin PAS sendiri yang sanggup bersekongkol dengan parti Chauvanist itu atas dasar kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Bukannya mereka buat demi untuk menjaga kepentingan rakyat atau Islam!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping