Rabu, Disember 10, 2014

Kalau kita tanya PAS, diorang akan kata PKR ni Gila Kuasa. DAPigs pulak nak tunjuk yang diorang ni hebat sangat sampai tahap boleh mengarahkan orang tak tentu arah.

Kalau ditanya DAPigs, diorang akan kata yang PAS ni jenis yang tak reti bahasa. PAS la yang akan jadi punca kepada keretakkan dalam hubungan dikalangan Pakatan Haramjadah tu.

Tapi, bila ditanya PKR pulak, diorang kata Si Hadi Awang tu yang akan menjadi punca kepada semua masalah yang melanda Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini.

Kiranya, dalam Pakatan hari ini, yang menjadi duri dalam daging kepada mereka hanya Si Hadi Awang tu sahaja. Kerana Si Hadi Awang tu la yang degil dan tak nak ikut cakap orang lain.

Kata Si Wan Azizah tu hari ini, komunikasi dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu cukup baik KECUALI dengan Si Hadi Awang tu sahaja.  Dengan pemimpin PAS yang lain semuanya ok.
"Itu saya mengatakan bahawa PR lebih baik mempunyai perjumpaan yang lebih kerap dan mungkin ini lebih ditujukan kepada Pas.


"Sebab komunikasi memang berterusan antara PKR dan DAP juga (dengan) Pas di peringkat bawah daripada Presiden (Abdul Hadi). Jadi, saya kira boleh diperbaiki," katanya kepada pemberita pada sidang media di ibu pejabat PKR, hari ini.
Bahkan, bagi mereka, Si Hadi Awang tu perlu disingkirkan dari dalam PAS agar Pakatan Haramjadah tu mampu untuk bergerak ke hadapan dimasa akan datang. Selagi Hadi Awang tu ada, memang tak ke mana la jawabnya.

Hakikatnya, usaha nak menjatuhkan Hadi Awang tu sebenarnya bukan bersifat peribadi. Tapi ianya hanya untuk kepentingan Politik puak - puak DAPigs dan PKR tu semata - mata.

Semua orang pun tau yang DAPigs selama hari ini menjadikan Melayu dan Islam sebagai musuh utama mereka di Malaysia ni. Tu pasal sehingga hari ini diorang menentang perlaksanaan Hudud.

Realitinya, yang nak tetap berdegil nak melaksanakan Hudud hanya dari kalangan pemimpin PAS yang Pro Hadi Awang tu sahaja. Maka sebab itu mereka beranggapan Si Hadi Awang tu perlu digugurkan.

Kesimpulannya, puak - puak PKR dan DAPigs tu bukan sekadar nak menyingkirkan Hadi Awang. Tapi sebenarnya diorang nak menjahanamkan perjuangan menegakkan Negara Islam dan menentang perlaksanaan Hukum Hudud!!!Itu tujuan diorang yang sebenar!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. DAH LA JIJAH OII....BAIK KAMU JAGA LAKI DAN JAGA CUCU. ITU JANJI KAMU DULU KAN ? DARI KAMU MEREPEK...CER TENGOK2....JAM OMEGA TU MASIH ADE LAGI KE ? APASAL KO HANGIN DENGAN HADI TU...SEDOR DIRI TU...KALAU TAK ADE PAS...TAK KEMANE PUN KO.

    BalasPadam
  2. Aku cukup tak faham dengan PAS-pisss-pussy ni dok hadap sangat kat P'Gay'R dan DAPpigs. DAh kena tibai lagu ni pun tak sodar2 diri lagi.......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping