Rabu, Disember 10, 2014

Eh! Ada apa - apa ke Si Tipah Koyak ni dengan Si Pelakon Filem Lucah yang menjadi Pendatang Tanpa Izin di Negara Pro Yahudi tu? Dia ada skandal sulit ke dengan Si Pelakon Lucah tu?

Ini yang buat kita berasa hairan ni. Kalau tengok dari gayanya, macam diorang ada perhubungan sulit yang sengaja disembunyikan dari sebarang pengetahuan umum.

Tapi, langkah dan tindakan yang dilakukan oleh Si Tipah Koyak tu sejak kebelakangan ini menimbulkan rasa curiga dikalangan rakyat Malaysia melalui kenyataan media yang dia buat.

Hari ini, Si Tipah Koyak tu menyelar tindakan pihak Kerajaan yang membatalkan passport Si Pelakon Lucah tu kerana melarikan diri dari menghadapi Kebenaran di Mahkamah.

Kata Si Tipah Koyak, pihak Amerika tidak akan melayan tuntutan Malaysia untuk mengekstradisikan Si Pelakon Lucah tu kerana ianya bercanggah dengan perjanjian dua hala yang dibuat.
“Oleh itu kerajaan AS sudah pasti tidak akan melayan permintaan ekstradisi (Pelakon Video Seks) daripada Malaysia,” dakwanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Dalam erti kata mudahnya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang menyokong Si Pelakon Lucah tu seperti mana yang diorang lakukan sewaktu menyokong Si Ketua Penipu tu.

Lagipun tak de bezanya diantara Si Pelakon Lucah tu dengan Si Ketua Penipu tu. Dua - dua sama je perangai Haramjadahnya. Mungkin jika Si Pelakon Lucah tu balik ke Malaysia, dia boleh jadi Ikon kepada puak - puak Pakatan Haramjadah tu pulak!!!

PS: PKR ni memang sanggup membela sesiapa sahaja termasuk Pelakon Lucah sekali pun. Semuanya diorang buat demi meraih sokongan Politik semata - mata. Bab Halal dan Haram ni diorang bukannya peduli pun!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. apakah agama yang dipegang oleh melayu2 'ISLAM' pembangkang termasuk pas hanya topeng sahaja hingga hukum yang jelas haram/berdosa langsung tak diamal demi politik..

    BalasPadam
  2. Nak tau kejahatan DAP sila lawati gerakanantidap.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Ingat Pas, ingat. Super sependa, bilik 121.dan konseling Pukul 3pagi...

    BalasPadam
  4. dah la muka hodoh....perangai pun ikut hodoh......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping