Khamis, Januari 01, 2015

Heh! Kita ingatkan bila dah masuk tahun baru ni, nak la sesetengah pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu berubah dari segi akal fikiran mereka.

Tapi hakikatnya, mereka masih lagi kekal dengan corak pemikiran yang hanya sekadar mem-BODOH-kan diri sendiri secara terang - terangan dan mendedahkan kemaluan mereka.

Perkara itu boleh dilihat dengan jelas apabila ada dikalangan pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu yang masih mahu memenuhi kepentingan Politik Peribadi masing - masing.

Mereka masih lagi dengan corak pemikiran jumud walaupun ianya telah dikecam, dibantah dan ditolak oleh para ahli serta penyokong diperingkat akar umbi secara terang - terangan.

Jika sebelum ini, kita dah baca kritikan yang dilemparkan terhadap kenyataan yang dibuat oleh Si Husam mengenai isu Kerajaan Campuran di Kelantan bagi memastikan kebajikan rakyat Negeri itu.

Sekarang tampil pulak seorang lagi pemimpin PAS yang membuat keputusan sama berkaitan dengan isu tersebut. Jelas, penerangan yang diberikan hanya merujuk kepada kepentingan diri sendiri.

Hakikatnya, Si Mahfuz Bean tu sendiri tidak mempunyai hak untuk bersuara dalam isu berkaitan dengan cadangan agar diwujudkan Kerajaan campuran di Negeri Kelantan tu sendiri.

Dia bukannya Menteri Besar. Bahkan Si Mahfuz Bean tu bukan juga seorang pemimpin yang mewakili rakyat di Negeri tersebut. Maka, apa hak untuk dia menolak cadangan yang dibuat?

Tambah memalukan ialah apabila Ketua Penerangan PAS Pusat itu hanya melihat kepentingan Politik Peribadi semata - mata dan tidak mendahulukan kebajikan rakyat.

Dia yang menyifatkan cadangan tersebut sebagai satu niat jahat UMNO memperlihatkan sikap pentingkan diri dan tidak prihatin dengan nasib yang menimpa rakyat pada ketika ini.
"Saya ucap terima kasih kepada Datuk Hussamuddin yang buat cadangan ini. Tetapi melihat kepada sebalik kenyataan ini, ia menunjukkan betapa UMNO dan BN ini jahat.


"Saya gambarkan kenyataan itu sebagai bagaimana UMNO dan BN itu memiliki tiga sifat iaitu pendera, penzalim dan pembuli," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Apa yang jelas, kenyataan Si Mahfuz Bean tu hanya sekadar satu Penghinaan terhadap partinya sendiri dan boleh disifatkan sebagai satu kenyataan seorang yang MUNAFIK.

Bantuan nak, tapi bila ditawarkan untuk bekerjasama, dia tolak pulak. Tidakkah itu menunjukkan sifat angkuh dan bodoh sombong Si Mahfuz Bean tu sendiri?

Kalau bergabung dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan Liberalis PKR, boleh pulak diorang peluk cium sehingga sanggup menggadaikan prinsip serta perjuangan parti sendiri.

Tapi, apa yang nak diherankan sangat jika pandangan peribadi itu keluar dari mulut Si Mahfuz Bean tu sendiri. Kita pun sedia maklum dengan tahap mentaliti Si Mahfuz Bean tu sendiri. Orang yang setakat LULUS SRP pun lagi bijak jika nak dibandingkan dengan dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping