Khamis, Januari 22, 2015

Itu jawapan basi yang biasa digunakan oleh Pencacai Pakatan Haramjadah tu bila diorang dah mula kalah berhujah dalam laman media sosial. Nampak sangat diorang ni mudah hilang akal.

Itu membuktikan yang mereka selama hari ini tidak mempunyai hujah yang kukuh apabila membuat sebarang dakwaan serta tuduhan terhadap orang lain. Cuma setakat ceduk dari kalangan pemimpin mereka je.

Dan, seperti mana yang kita ketahui, pemimpin - pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri pun memang suka MENIPU dan buat cerita yang bukan - bukan.

Malah ada juga diantara mereka yang telah diarahkan oleh pihak mahkamah untuk membuat pengakuan secara terbuka mengaku yang mereka telah menabur fitnah terhadap orang lain.

Bahkan ada juga pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang tercungap - cungap menjawab soalan peguam didalam mahkamah berhubung tuduhan menabur fitnah terhadap orang lain.

Jadi, bila diorang sendiri mengheret mana - mana ahli keluarga pemimpin dari kalangan Barisan Nasional, semuanya Halal dimata mereka. Tapi kalau sebaliknya, mereka anggap ianya satu taktik Politik Kotor.

Mereka akan kata tindakan sedemikian sebagai satu tindakan yang tidak beretika, tandus modal Politik dan sebagainya. Dan perkara seperti itu memang sudah boleh kita jangkakan akan berlaku.

Itu satu kepastian yang memang tidak dapat dinafikan oleh mereka sendiri. Nak pulak bila isu itu menyentuh ahli keluarga dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu secara terang - terangan.

Sudah berapa hari pihak media mendedahkan isu berkaitan dengan jawatan serta kemewahan yang dinikmati oleh keluarga Si Guan Eng tu terutama didalam laman media sosial. (Klik Sini)

Sehingga hari ini, tidak ada sebarang jawapan jelas dapat diberikan kepada rakyat melainkan alasan - alasan RETORIK semata - mata. Hanya itu sahaja yang mampu dihidangkan kepada rakyat.

Sewaktu sidang media, Si Guan Eng tu memberi 'Amaran' agar pihak luar tidak mengheret isteri dan keluarganya didalam kancah Politik. Tapi dia sendiri mempergunakan isterinya untuk kepentingan Politik boleh pulak?

Maka muncul la puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu beri alasan, "Bini dia. Suka hati la dia nak buat apa pun!!!" Jika itu jawapannya, jadi jangan salahkan orang lain kerana mengheret keluarga Si Tokong DAPigs tu. Sebaliknya, dia kena salahkan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Cacai-cacai babi DAppigs memang lagu tu. Depa kalau sehari tak dapat jilat lubang kunyit keluarga2 puaka PR tu, tak dapat tidoq malam.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping