Selasa, Januari 13, 2015

Hah! Kita ingatkan Si Peguam Yahudi ni 'Hebat' sangat bila dia keluarkan status dilaman media sosial twitter peribadi dia sebelum ini mengkritik khutbah Jumaat dan pihak JAKIM.

Tapi rupanya, tak de la hebat sangat. Bila dah dikantoi menghina umat Islam dan dikecam tindakan yang dilakukan sebelum ini, mula la Si Peguam Yahudi tu cuba nak cari alasan yang bukan - bukan.

Semalam dia kata kenyataan yang dibuat dalam laman media sosial itu tidak berniat untuk menghina umat Islam. Sebaliknya, dia kata dia hanya nak 'Tegur' pihak JAKIM. (Klik sini).

Tapi apa yang pasti, alasan sedemikian tidak dapat diterima oleh semua pihak termasuk dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Mahfuz Bean yang setakat 'LULUS SRP' tu pun tak boleh terima. (Klik Sini).

Sekarang, dengar kata Si Peguam Yahudi tu dah buat laporan Polis bila dia dikatakan turut menerima ugutan bunuh serta mengancam keselamatan dirinya dari pihak - pihak tertentu.
Alahai!!! Tandus idea sangat dah ke Si Peguam Yahudi ni? Dah tak mampu ke dia nak cari alasan lain yang boleh digunakan untuk menutup kemaluan diri dia yang telah didedahkan sebelum ini?

Paling terkini, dari laporan yang tersebar dilaman media sebentar tadi, Si Peguam Yahudi tu dah ditahan oleh pihak Polis untuk siasatan selanjutnya. Memang elok sangat la dia kena tahan.

Lagi bagus dia terus je duduk dalam lokap tu dan tak payah keluar - keluar. Itu pun untuk menjaga keselamatan diri dia jugak. Bukan ke sebelum ini dia kata ada orang nak bunuh dia? Jadi, apa gunanya kalau dia dibebaskan selepas ditahan oleh pihak Polis!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Cina Loyar Burok ni nak tegur pihak JAKIM? Pukimak ni tahu tak pasal Islam dan rukun2 sembahyang Jumaat dan Kutbah Jumaat. Memang elok lah berok kapir ni kena tangkap dan duduk dalam penjara. Selamat sikit. Nanti kang kena pancung kepala atas - bawah kat luar , jenoh puak2 LGBT tu dok blame PDRM pulak....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping