Khamis, Januari 08, 2015

Muka dia je senyum, dalam hati siapa yang tau!!!
Siapa sangka, Si Ketua Penipu tu dah nak 'Bankrup' rupanya. Kita ingatkan bila dia banyak dapat kutip duit dari saman yang difailkan terhadap orang lain, tak de la dia sampai ke tahap itu.

Patut la sebelum ini Si Ketua Penipu tu bagi alasan pun masih ada orang yang tak dapat terima kerana alasan yang diberikan memang tak masuk akal lansung. Rupanya, ada sebab yang kukuh.

Jika sebelum ini, Si Ketua Penipu tu kata yang dia tak dapat balik awal sewaktu beberapa Negeri disekitar Semenanjung dilanda banjir adalah disebabkan kerana 'Tidak Ada Tiket Kapal Terbang'.

Sumber: Gelagat Anwar
Alasan yang diberikan oleh Si Ketua Penipu tu telah dibidas oleh beberapa individu kerana ianya tak masuk akal lansung memandangkan sebelum ini dia boleh pulak pergi melencong ke luar Negara.

Malah, ada ketikanya Si Ketua Penipu tu turut mendapat tajaan untuk menggunakan kapal terbang peribadi yang diberikan oleh sesetengah pihak yang KONONnya menyokong perjuangannya.

Tapi, setelah pendedahan ini dibuat, baru la kita faham. Rupa - rupanya, Si Ketua Penipu tu sendiri dah mula ketandusan dari segi kewangan kerana kurang jumlah penyumbang yang rela memberikan sumbangan.

Kalau sebelum ini, ramai taikun - taikun yang bagi dia duit untuk dia membiayai perbelanjaan parti. Tapi sejak akhir - akhir ni, taikun - taikun tu semua mula menjauhkan diri dari Si Ketua Penipu tu.

Katanya, mereka sendiri sudah hilang keyakinan terhadap Si Ketua Penipu tu dan perjuangannya. Malah, mereka juga tidak mempercayai bakal 'Pewaris' yang ditinggalkan oleh Si Ketua Penipu tu kelak.

Nak pulak Si Azmin tu sendiri. Dia digambarkan sebagai seorang yang 'Suka Makan Duit' dan 'Suka Tikam Belakang Kawan' sendiri. Maka itu membuatkan mereka mula hilang kepercayaan terhadap Pakatan.

Jadi, jangan la kita marah sangat bila Si Ketua Penipu tu terlambat untuk pulang ke Malaysia sewaktu rakyat dilanda musibah banjir baru - baru ini. Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu sendiri pun dah 'bankrup' dari segi sokongan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping