Khamis, Januari 08, 2015

Memang cukup menghiburkan!!! Itu satu perasaan yang tidak dapat kita gambarkan bila melihat gelagat puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Meriah jugak tengok kelakuan diorang.

Nak pulak kalau kita tengok macam mana puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu sendiri turut serta memalukan diri sendiri bila nak membela seorang pemimpin macam Si Janda Hot ni.

Mati - matian diorang sanggup mem-BODOH-kan diri sendiri sampai tahap sanggup menghalalkan benda yang terang - terang HARAM dilakukan oleh seorang pemimpin Islam tu sendiri. (klik sini)

Bila perkara itu dijelaskan kepada mereka, mati - matian jugak diorang tak boleh terima KEBENARAN biarpun perkara itu dinyatakan sendiri oleh Si Nurul Izzah tu sebelum ini. 

Sewaktu ditanya didalam mahkamah, Si Nurul Izzah tu sendiri mengaku bahawa dia hanya sekadar merujuk kepada pendedahan yang dibuat oleh Si Rafizi dalam sidang media yang diadakan.
"Saya hanya melihat dokumen bank yang didedahkan oleh Mohd Rafizi Ramli (ketika itu Pengarah Strategi PKR) pada sidang media 7 Mac 2012 dan dokumen itu juga diedarkan kepada pihak media," kata Naib Presiden PKR itu.
Pengakuan tersebut dibuat dalam mahkamah sewaktu disoal oleh peguam yang mewakili Pengerusi NFC Corp berhubung dakwaan pembelian lapan unit hartanah yang dibuat sebelum ini.

Selain tidak mendapatkan pengesahan dari pihak bank yang berkenaan, Si Nurul Izzah tu juga turut mengaku yang dia juga tidak pernah mendapatkan sebarang penjelasan dari Pengerusi NFC Corp tu sendiri.
"Saya tidak terfikir untuk berbuat demikian kerana peranan saya ialah sebagai seorang anggota Parlimen dan bukannya sebagai seorang peguam".
Nah! Tidakkah itu cukup bukti untuk menyatakan bahawa Si Nurul Izzah tu hanya menyebarkan fitnah terhadap Pengerusi NFC Corp tu tanpa merujuk kepada sebarang bukti yang sah?

Sepatutnya, sebagai seorang anggota Parlimen, tugas dan tanggungjawab Si Nurul Izzah tu bukan sahaja terbatas untuk membuat dakwaan secara membabi buta sedemikian rupa terhadap orang lain.

Tapi dia juga perlu bertanggungjawab untuk mencari KEBENARAN terlebih dahulu dari sebarang dakwaan yang dibuat untuk memburukkan orang lain sebelum menyebarkannya kepada orang lain.

Maka kesimpulannya, Si Nurul Izzah tu boleh dianggap satu fitnah sepertimana yang pernah dilakukan sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadinya sendiri!!! Bukannya untuk menjaga kepentingan rakyat sangat pun!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping