Ahad, Januari 18, 2015

Heh! Apa la malangnya nasib puak - puak PAS ni ye. Tak habis - habis lagi ke diorang nak meroyan dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu hanya semata - mata mereka tolak Hudud?

Kan lebih mudah kalau diorang ambik slogan yang pernah digunakan oleh Si Khalid Samad tu sebelum ini. Yang diorang BODOH sangat nak percaya pada puak - puak DAPigs tu sapa suruh?

Orang dah cakap dah yang puak - puak DAPigs tu terdiri dari kalangan Kafir Harbi yang secara terang - terangan menentang Islam. Takkan itu pun susah sangat diorang nak terima?

Yang lebih memalukan ialah apabila ada dikalangan orang Melayu yang masih percaya kepada puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. Kononnya, diorang anggap DAPigs tu lebih Islam dari orang lain.

Sedangkan diorang sendiri tak sedar yang diorang hanya sekadar dipergunakan demi untuk memenuhi nafsu kepentingan Politik Peribadi puak - puak Kafir Harbi tu untuk memusuhi Islam.

Perkara tu sudah jelas, terang lagi nyata. Tapi ianya sengaja dibuta dan dipekakkan oleh puak - puak PAS tu. Jadi, untuk apa lagi diorang nak meroyan tak tentu arah dan menuduh DAPigs tu 'Cakap Tak Serupa Bikin'?

Dalam satu kenyataan semalam, Si Pak Mus tu menyelar tindakan dwi-standard yang dibuat oleh puak - puak DAPigs terhadap isu perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.
“Sedangkan isu pilihan raya kerajaan tempatan TIDAK PERNAH dibawa kepada Pakatan Rakyat, TIDAK PERNAH dibincangkan dan TIDAK PERNAH dipersetujui tetapi DAP tetap mahu meneruskan pelaksanaannya di Pulau Pinang. Ini cakap tidak serupa bikin,” kata Mustafa.
Bukan ke itu sifat seorang Kafir Harbi? Kalau diorang buat, semuanya boleh belaka. Tapi kalau orang lain buat, ada saja yang tak kena. Kan itu kebiasaan dilakukan oleh parti Politik?

Perkara yang sama juga pernah dilakukan oleh puak - puak PAS tu sebelum ini untuk menentang Barisan Nasional. Maka sekarang, mereka perlu terima khifarah diatas perbuatan mereka sendiri. Bukannya meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping