Ahad, Februari 15, 2015

Kalau sebelum ini, kita sudah mendedahkan perancangan yang dibuat oleh seorang ADUN DAPigs yang sedang sibuk menghasut rakyat untuk mengadakan Perhimpunan besar - besaran.

Biarpun bagi sesetengah pihak, tindakan Si ADUN DAPigs itu dilihat sebagai satu perbuatan yang tidak bertanggungjawab, namun masih ada pihak yang menyokong kenyataan yang dibuat.

Dengan menggunakan alasan bahawa rakyat pada ketika ini masih lagi dihimpit dengan masalah kos sara hidup, mereka beranggapan Perhimpunan tersebut perlu diadakan sebagai satu desakan.

Soalnya, adakah Si ADUN DAPigs itu sedia untuk mengadakan Perhimpunan bagi menuntut peniaga dan pemborong untuk turunkan harga barang demi untuk menjaga kebajikan rakyat?

Paling tidak pun, puak - puak DAPigs tu merancang untuk mengadakan perhimpunan dengan menjaja kes Si Ketua Penipu tu serta membangkitkan isu ketidak-adilan Politik semata - mata.

Atau pun, mereka akan membuat Perhimpunan berdasarkan kepada isu Rasisme. Paling bangsat, Perhimpunan yang dirancang itu adalah untuk menolak perlaksanaan Hukum Hudud.

Mana mungkin Si ADUN DAPigs tu akan buat rancangan untuk menghasut rakyat mengadakan Perhimpunan besar - besaran kalau tidak untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata.
Buat demo TURUN harga minyak boleh,
tapi nak buat demo TURUN harga barang tak boleh pulak???
Tapi, kenapa tidak? Sedangkan sebelum ini, Si ADUN DAPigs tu juga pernah mengadakan perhimpunan (yang tak dapat sambutan) untuk menghasut rakyat mendesak agar harga minyak diturunkan?

Jadi, kenapa pulak dia tak boleh nak buat perhimpunan untuk memberikan tekanan kepada peniaga dan pemborong supaya harga barang keperluan diturunkan bagi menjaga kebajikan rakyat?

Sekarang Si ADUN DAPigs itu dicabar untuk mengadakan perhimpunan tersebut kalau betul dia nak memperjuangkan soal kepentingan rakyat. Tapi, kalau setakat nak jaga kepentingan Politik Peribadi dan menutup kemaluan Si Ketua Penipu tu, baik tak payah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Mana ada berani sebab banyak pembekal dan pemborong adalah keturunan dia..CINA. Yang bodoh dan bangang MELAYU.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping