Sabtu, Mac 28, 2015

Huh! Mentang - mentang la Si Nurul Izzah tu sekarang ni dah jadi Mak Janda, ada saja yang suka ambik kesempatan nak masuk 'line'. Tinggi betul harapan diorang nak mengorat dia ye?

Tapi, korang ingat Si Nurul Izzah ni akan cair ke dengan pujuk rayu yang datangnya dari kalangan 'Orang Biasa' ni yang memang tak mampu memberikan kelebihan Politik bagi dirinya?

Jangan harap la!!! Si Nurul Izzah tu sedikit pun tak peduli dengan 'Pujuk Rayu' yang dibuat. Dia dah buat ketetapan dia sendiri. Jadi, tak mungkin ada yang mampu nak mengubah pendirian tersebut.

Nak pulak bila keputusan untuk menolak dan membantah isu perlaksanaan Hukum Hudud PAS di Kelantan tu dibuat oleh Mama Si Nurul Izzah tu sendiri yang merangkap Presiden PKR sebelum ini.

Dengan mempergunakan petikan kata - kata dari Yusof Qadrawi (kalau betul la), Si Nurul Izzah tu dilihat terus menerima kritikan dari kalangan pengikut - pengikutnya dilaman Instagram.

Ada juga salah seorang dari pengikut Si Nurul Izzah tu cuba memujuk dan merayu Si Nurul Izzah tu untuk mengubah pendiriannya terhadap perlaksanaan Hukum Hudud seperti kenyataannya dibawah:
A photo posted by @n_izzah on
@alyaashariff - "Kak izzah,please have a second thought.u are losing your own people by denying of Hudud. I know deep inside u as a muslim u support hudud due to the politic,u stuck and u choose not to support hudud. Muslim tetap bersama muslim in the end.. sama juga agama lain. Jgn jd permainan Dap, dia takut Bn-pkr- pas combine atas nama agama so dorg akan left aside. I used to have a high respect on u Kak Izzah"
Hakikatnya, Si Nurul Izzah, seperti mana pemimpin lain dalam PKR, tetap senada dengan pendirian DAPigs untuk menolak perlaksanaan Hukum Hudud yang telah dicadangkan oleh PAS sebelum ini.

Maka sebab itulah Si Nurul Izzah tu akan mempergunakan apa dan sesiapa sahaja untuk memenuhi ketetapan serta menyokong pendirian yang telah dibuat sebelum ini. Semuanya demi untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi dia sendiri!!! Bukannya untuk orang lain!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. MUNAFIK. BERSEKONGKOL DGN PELIEAT. BAPAK PELIWAT ANAK BLOW JOB

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping