Khamis, Mac 26, 2015

Apa nak heran kalau Si Azmin tu kata dia tak kenal siapa Naib Ketua Cabang Rasah dan ahli - ahli yang menyokong perlaksanaan Hukum Hudud tu. Perkara tu bukannya satu berita baru.

Sedangkan sebelum ini pun, Si Azmin tu sering kali menggunakan alasan yang sama untuk mengelakkan diri dari sebarang provokasi yang dibangkitkan oleh rakyat diperingkat bawahan.

Nak pulak kalau orang tu tidak memberikan sebarang kepentingan Politik untuk diri dan juga kroni - kroninya. Maka dengan mudah Si Azmin tu akan buat - buat tak kenal dengan mereka yang terlibat.

Paling tidak pun dia akan kata yang mereka tu semuanya pengikut - pengikut yang pernah menentang dia sebelum ini. Dia boleh bagi alasan kononnya mereka yang bersuara tu penyokong Khalid Ibrahim.

Atau pun, Si Azmin tu boleh jadikan isu 'Perkauman' sebagai alasan untuk dia 'tak kenal' dengan mereka walaupun secara terang - terangan mereka tu terdiri dari kalangan ahli PKR sendiri.

Benda yang sama jugak dia pernah buat terhadap penduduk yang membantah cadangan pihak Rejim Pakatan Selangor untuk membina projek Datum Jelatek dikawasan Parlimen Ampang.

Pun pada ketika itu Si Azmin tu kata dia 'tak kenal' dengan Pengerusi yang mewakili penduduk dikawasan tersebut. Semuanya hanya sekadar alasan untuk dia melepaskan diri dari tanggungjawab.

Hari ini, 15 orang Ahli PKR telah tampil menyatakan pendirian mereka untuk menyokong perlaksanaan Hukum Hudud yang dicadangkan oleh PAS Kelantan sebelum ini kerana mereka umat Islam.
“Sebagai umat Islam tanpa mengira ras keturunan perlu bangkit untuk sama-sama mempertahankan kesucian Islam daripada diasak bertubi-tubi oleh beberapa pihak yang melihat isu ini sebagai agenda politik. 

“Kami menyokong penuh apa yang dilakukan dalam Dun Kelantan bukan sekadar alasan agenda politik sempit semata-mata tetapi ianya berlandaskan kesedaran bahawa agama Islam jauh merentasi sempadan politik kepartian,” katanya pada sidang media, di sini, hari ini.
Hakikatnya, tindakan 15 orang ahli PKR ini jelas merupakan satu tindakan yang memalukan Si Azmin tu sebagai seorang Menteri Besar sebab Tak Berani nak tegakkan Hukum Islam secara terbuka.

Jadi, sama ada Si Azmin tu kata dia kenal atau tidak dengan mereka yang terlibat, itu semua tak penting. Yang penting, PKR jelas menolak perlaksanaan Hukum Hudud atas dasar kepentingan Politik semata - mata. Bukannya berdasarkan kepada tuntutan syariat Islam!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Nuar walaupun dah meliwat Saiful sebanyak 9 kali, bila ditanya wartawan apa kah beliau kenal siapa Saiful, dia mula2 dgn bengis jawap tidak kenal siapa Saiful, selepas dah terlondeh baru ngaku Saiful is just a coffee boy, sedangkan Saiful adalah Setiausaha peribadi beliau, siap dia bagi Brioni Suit yg hanya mampu James Bond dan Ketum Bond. Itulah Gay2 Boy Ketum akan ikut cara beliau, Bapa Gay Borek, Gay Boy rintek

    BalasPadam
  2. kesian si assmin ni muda2 bole hilang ingatan. dah kena tala jubok baru dia leh teringat lagi kot?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping