Rabu, Mac 25, 2015

Penjelasan Takiyuddin Memalukan Laporan Malaysian Insider!!! 
Aduh! Tak serik - serik lagi gamaknya diorang ni nak menabur fitnah dan membuat dakwaan tanpa berlandaskan kepada fakta dan bukti yang sebenar. Main ikut suka Kepala Lutut diorang je.

Lepas satu persatu fitnah yang cuba dilakukan oleh mereka mula KANTOI secara terang - terangan. Malah, laporan yang dibuat pun hanya berdasarkan kepada 'Hearsay' semata - mata.

Adakah diorang ingat dengan mempergunakan frasa 'sumber yang boleh dipercayai' tu mampu untuk membuatkan rakyat terpedaya dengan dakyah pembohongan yang cuba dilakukan?

Laman portal The Malaysian Insider tu ingat, dengan cara songsang itu mampu untuk membuatkan rakyat Malaysia ni terpengaruh? Tolong la! Jangan la diorang ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat.

Hanya kerana nak memenuhi kehendak nafsu puak - puak Kafir Harbi yang menolak perlaksanaan Hukum Hudud PAS sebelum ini, sanggup diorang mempergunakan nama Majlis Raja - Raja?

Ternyata, tindakan yang telah dilakukan itu memang benar - benar satu Penghinaan yang cukup besar terhadap Institusi Raja - Raja Melayu. Terutama dikalangan puak - puak Kafir Harbi tu sendiri.

Sewajarnya, pihak yang bertanggungjawab perlu mengambil tindakan tegas terhadap laman portal berkenaan supaya diorang ni tak suka - suka hati je membuat penghinaan sedemikian.

Tapi, tak mustahil sekiranya tindakan sedemikian juga didalangi oleh pihak luar yang sengaja nak membuatkan Negara Malaysia ni semakin kucar kacir dan bertambah huru hara.

Nak pulak bila isunya ada kaitan pulak dengan kesucian agama Islam. Maka tak mustahil mereka juga menjadikannya sebagai propaganda untuk menjahanamkan Negara secara subversif.

Tinggal lagi, mereka yang bekerja untuk laman portal The Malaysia Insider tu peduli apa jika bahan berita yang mereka sebarkan itu berlandaskan kepada fitnah. Diorang bukannya takut nak masuk Neraka!!! Jadi, tu pasal la diorang suka - suka hati je buat fitnah!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping