Sabtu, Mac 28, 2015

Perangai sebijik macam budak - budak tak dapat gula - gula! Nama je diorang ni nak dianggap sebagai sebuah parti yang mempunyai maruah tinggi. Tapi mentaliti mengalahkan budak tadika.

Diorang ingat, dengan tindakan yang diambik semalam mampu menjejaskan pendirian dan ketetapan yang dibuat oleh PAS? Diorang ingat ianya mampu untuk mengubah keputusan PAS?

Jangan mimpi la!!! Hakikatnya, tindakan DAPigs Sarawak tu mengambil tindakan untuk keluar dan meninggalkan Pakatan Haramjadah tu secubit pun tak menjejaskan PAS secara terbuka.

Bahkan, keputusan yang dibuat semalam lansung tidak memberi sebarang kesan kepada rakyat di Negeri Sarawak tu sendiri. Realitinya, rakyat pun takkan terpengaruh dengan puak - puak DAPigs tu.

Apa yang mereka lakukan lansung tidak memberi sebarang siginifikan kepada kebajikan rakyat. Inikan pulak ianya mampu untuk menyelesaikan masalah yang mereka bangkitkan sebelum ini.

Adakah tindakan DAPigs tu meninggalkan Pakatan mampu untuk menyelesaikan isu kenaikkan harga barang yang dilakukan oleh peniaga dan pemborong rakus mencari keuntungan tu?

Adakah keputusan DAPigs tu akan memberikan mereka lebih banyak ruang pekerjaan dan menambah pendapatan rakyat pada ketika ini? Adakah ianya mampu untuk menyara kehidupan mereka seharian?

Kalau puak - puak DAPigs tu setakat nak mengabihkan masa meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal hanya disebabkan isu yang diorang sendiri pun tak faham menda kejadahnya? Nampak sangat la puak - puak DAPigs ni semuanya jenis suka mementingkan diri sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Assalammualaikum wmt,
    Kenapa hanya keluar pakatan ajer?
    Kan bagus kalau keluar terus dari Malaysia?
    Jangan duduk cari kekayaan di negara Malaysia, tapi dlm masa sama dok hina dan berhasrat nyahkan pribumi negara ini....
    Nasib baik di Malaysia, kalau si Syria tahu ler nasib kalian.....

    BalasPadam
  2. Perangai DAP Lan Chiao serupa Babi tak dapat Kongkek!!!!

    BalasPadam
  3. Buat apa keluar pakatan,dlu semasa pru kalau BN perintah Negara Malaysia cina nak tinggalkan Malaysia beramai-ramai,apalagi mahu tgu keluahlah cepat2.kanasai la lu punya orang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping