Ahad, Mac 29, 2015

Terbaik!!! Inilah padahnya bila suka sangat berkawan dan berpeluk cium dengan puak - puak Kafir Harbi yang tak mandi hadas besar. Berak diorang pun tak berbasuh. Akhirnya, terpalit pada badan sendiri.

Dek kerana teruja sangat PAS nak merampas kuasa dan menggelarkan sesama Islam Kafir, sekarang, puak - puak Kafir Harbi DAPigs pulak yang nak mengkafirkan PAS dan menggantikan Si Hadi Awang tu.

PAS nak salahkan sapa sekarang? Masih lagi diorang nak menunding jari dan menuduh UMNO yang menjadi dalang kepada gerakan subversif yang direncanakan oleh puak - puak DAPigs ni?

Adakah selepas ni puak - puak PAS tu nak dakwaan kononnya UMNO yang menghasut DAPigs agar mengambil tindakan untuk merampas kuasa didalam parti itu sendiri?

Sedar - sedar la diri tu sikit. Daripada dulu lagi orang dah kata, jangan percaya pada puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. Bila orang kata diorang ni bodoh dan diperbodohkan, tak nak pulak diorang terima!!! Sekarang, baru la Padan Muka diorang!!!
KUALA LUMPUR - Pas Wilayah Persekutuan mendakwa DAP seolah-olah mempunyai rancangan menaja mana-mana pimpinan Pas untuk menjadi Presiden Pas.

Hal itu susulan kenyataan DAP baru-baru ini yang memutuskan hubungan dengan pemimpin nombor satu Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang namun mengekalkan 'persahabatan' dengan Pas.

Pesuruhjaya Pas Wilayah Persekutuan, Mohamad Noor Mohamad berkata, sekiranya dakwaan itu benar, ia amat tidak wajar berlaku.

"Kita melihat kenyataan itu semacam DAP ada rancangan untuk menaja mana-mana pimpinan parti untuk menjadi Presiden Pas.

"Saya rasa ini tidak wajar. Tidak boleh sama sekali campur tangan orang lain dalam parti," katanya pada sidang media, di sini, hari ini.

Sementara itu, Mohamad turut menyuarakan sokongan tidak berbelah bahagi terhadap Abdul Hadi malah pihaknya menolak sebarang usaha untuk mengganti Abdul Hadi dengan pemimpin lain.

"Wilayah Persekutuan sokong sepenuhnya kepimpinan Tuan Guru dan menolak mana-mana usaha untuk menukar Presiden dengan orang lain.


"Usaha ini tidak akan berjaya dalam pemilihan Pas di Muktamar Pas akan datang," katanya.
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping