Khamis, Mac 26, 2015

Hahaha!!! Nampak gayanya, taktik Si Azmin tu nak mempergunakan isu perjanjian air Selangor sebagai salah satu cara untuk buat Kerajaan Pusat sembah kaki dia tak menjadi kenyataan.

Kalau sebelum ini, kaedah 'paksaan' yang dilakukan oleh Si Azmin tu dalam mendesak pihak Kerajaan Pusat agar 'mengikut telunjuk' dia menjadi dalam isu pembinaan Lebuhraya Kidex.

Si Azmin tu dilihat 'berjaya' membuat Menteri Kerja Raya datang 'melutut' dikaki dia untuk berbincang mengenai isu kesesakan trafik disekitar kawasan tersebut dan menjadi 'Juara' dalam isu tu.

Akhirnya, Si Azmin tu berjaya membuatkan pihak Kerajaan untuk 'bersetuju' dengan cadangan yang dikemukakan agar Selangor disediakan dengan sistem pengangkutan awam sendiri.

Tapi dalam isu perjanjian air, Si Azmin tu dilihat GAGAL menunaikan hasratnya untuk mendesak pihak Kerajaan. Sebaliknya dia pulak yang terpaksa bersetuju dengan penjanjian sedia ada.

Maka sudah jelas Si Azmin tu sebenarnya bukan nak selesaikan isu mengenai perjanjian pembekalan air tu dengan pihak Kerajaan. Sebaliknya, dia nak jadikan isu tu sebagai bahan Politik Longkang dia semata - mata.

Tujuan dia bukan untuk menjaga kepentingan rakyat. Tapi hanya sekadar nak menunjukkan yang dia mempunyai kuasa untuk mendesak dan memaksa pihak Kerajaan agar mengikut telunjuk dia je.

Bagi sesetengah pihak, tindakan Si Azmin tu jelas menunjukkan kesombongan dan keegoaan dia sebagai seorang pemimpin yang lansung tidak mempedulikan soal kebajikan rakyat.

Malah, ada yang anggap tindakan Si Azmin tu sebagai satu tindakan 'Politik Dendam' untuk menghapuskan legasi Khalid Ibrahim dari dilihat sebagai 'Wira' yang selesaikan isu air di Selangor.

Tapi, apa nak heran ye tak. Parti Kencing Rakyat ni bukan peduli sangat dengan nasib yang terpaksa ditanggung oleh rakyat. Biarpun rakyat menderita, asalkan kepentingan Politik diorang terjaga sudah la. Dan yang lebih penting, keegoan dalam seluar diorang tu je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Azmin ali nak tunjukkan dia tu bijak ,tapi bijak dalam copy and paste idea orang lain, Tanya dia apa perancangan dia sekarang , Batalkan projek yg sedia ada ubah perjanjian sikit jadilah projek dia,

    BalasPadam
  2. He is not very smart. He tried to look like a wise, clever man with glasses, gelled hair and all, but it shows that he is nothing but a pretender who loves the occasional bj.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping