Berita Pahang

Sabtu, Mac 10, 2012


Wah!!! Versatile sungguh artis merangkap pengecara kita sorang ni ye. Siap ditemubual sambil dia pakai seluar dalam lagi. 

Mungkin gambar diatas tak cukup jelas menampakkan seluar dalam Si Neelofa tu. Meh tengok gambar dibawah ni pulak.


Tak nampak jugak? Meh kita dekatkan sikit. Kalau tak nampak jugak, memang sah la korang buta. Hehehe...


Apa yang Semut nak ketengahkan disini ialah mengenai cara berpakaian. Kalau ye pun nak nampak glamour, jangan la sampai keterlaluan macam ni.

Mungkin bagi Si Neelofa ni, apa yang dia pakai tu tak salah. Memang tak salah pun kalau dia bukan orang Islam. Kot kalau dia Islam, dia kena tau yang cara berpakaian dia tu Haram!!!

Ps: Mungkin sebab ni la Si Wali Terompah tu teruja sangat nak jadi artis ye tak. Boleh tengok Seluar dalam artis lain. Hehehe...
Categories:

36 ulasan:

  1. biasa la...
    nak glamer tp jual tubuh
    xpk dosa pahala

    BalasPadam
  2. dapat main sedap ni ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ore laki memey, pntang tngop puey seksi mst nk main ... bodo ekpun, hop tu je hop dyo pkir -,-

      Padam
  3. Aduhai.. Cantik kalo die berfurdah...

    BalasPadam
  4. itu pun nak heran. nuar brahim tak pakai seluar dalam, bengkok lagi .......

    BalasPadam
  5. tu le ko ingat ko tu cantik sangat ke tak kisah nak pakai ape pun. ko ingat ko artis boleh buat ape yang ko suka. tak ade perasaan malu ke. dimana maruah ko sebagai seorang muslim...

    BalasPadam
  6. Mana ada temubual sambil berseluar dalam....betul2 buat fitnah...dia masih skirt cuma skirt pendek je...

    BalasPadam
  7. adoi.. ape la menjatuhkan org page niey..
    dosa die ngan allah ..
    korg jaga hal korang suda..
    yg nmpk sua dlm tu bler korang pegi zoom..
    ape ke sengal ..~
    lantak die la nk pkai ape.. body die..~

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. besarnya paha.... tak yah tunjuk la kalau besar gedabak..

    BalasPadam
  10. Haram membuka aurat ....dosa sipembuka aurat dgn allaah.
    Haram membuka aib orang, haram mengumpat/menggosip/menfitnah...... dosa sesama manusia.
    Allaah ampunkan semua dosa kecuali;
    1. syirik
    2.dosa sesama manusia

    wallaahu a'lam

    BalasPadam
  11. sengal, setakat nampak mcm tu dah stim, lawak ah ko

    BalasPadam
  12. engkau yg upload/sebar gambar pun dosa besar krn org lain tengok dan ulas macam2

    BalasPadam
  13. Siapa yang tersinggung... mintak maaf la ye... Yang Semut nak tegur ialah cara dia berpakaian... sesuai ke dengan Islam???

    Cuba bayangkan kalau anak - anak gadis kita atau adik dan kakak kita pakai macam tu... apa kita kata??? Takkan nak tengok je...

    Ingat! Allah S.W.T pernah mengingatkan manusia agar melihat disekeliling dan jadikan ianya sebagai pengajaran...

    BalasPadam
  14. Kalu dorg rs xsalah dia pakai mcm tu, lantak dorg la...nnt, kalu ank2 depa pakai mcm tu dpn org ramai, kita pakat kutuk jgk la...

    BalasPadam
  15. satu kebanggaan ko bagi dia nampak gitu hehe

    BalasPadam
  16. Mak bapak tak tegur ke? Ke bangga anak mereka gitu.Saham awak berdua tu.Mak bapak tanggung dosa selagi anak pompuan tak kahwin.

    BalasPadam
  17. ok la tu pakai suar dalam...kalau tak pakai?? hehe

    BalasPadam
  18. ni gambar lama la...masa dia mula2 jadi artis

    BalasPadam
  19. Kawe tahu sua dale dio wano godio....muga kawe,hok jua sua tu kat dio .Ado ko sapo2 nok beli sua dale supo mek lopa paka tuh?.....royak2..

    BalasPadam
  20. Tanpa nama berkata...
    apalah kau ni takde benda lain ke yg kau nak fokus,seluar dalam yg kau intai,dah sah kau ni gila sek....

    BalasPadam
  21. camni la klo dh rasa dirinya cantik....errr...

    BalasPadam
  22. Semut Hitam ni gila seks sampai gambar camni pun nak steam gila babi.

    Apa hukumnya dalam Islam orang yang gila seks macam Semut Hitam?

    BalasPadam
  23. sebagai yg mengaku islam. kamu anut islam sebab adat, tradis, budaya atau ajaran Nabi Muhammad?

    apa hukumnya tidak menegur/menasihat saudara islam lain?

    jangan lah jd jahil kata 'ikut suka dia, dosa dia', 'kubur lain-lain'.

    kerana sifat mcm tu lah, bersepah jenayah dan maksiat berlaku depan mata.

    4 golongan lelaki yg diheret seorang wanita ke neraka.

    1. ayahnya
    2. suaminya
    3. abangnya2
    4. anak2 lelakinya

    so, bukan dosa dia soranga, tapi package.

    bagi aku, kalu ko nk masuk neraka, walaupun dah diberi nasihat n teguran, go ahead TAPI pergi la sorang2, pastikan tidak melibatkan org lain,
    barulah boleh kata 'IKUT SUKA AKU, DOSA AKU'.

    padahla nanti yg nak siapkan/uruskan jenazah/mayat kamu, adalah saudara islam lain juga.

    BalasPadam
  24. Dok puji sgt tino kalate..comey lote lo..tgk tak kelih lo..padahal terlepas kluar dari negeri serambi mekah...trus lupa daratan..majoriti jd betina kat KL ni pompuan kltan..tak heranlah statastik menunjukkan kes2 buang anak, maksiat dan segala yang sewaktu dgnnya yg tertinggi adalah neg kelantan...

    Tak payah nak tnjuk sopan santunlah si Lopa ni..klu dah kesanggupan dia berpakaian bgtu.itulah nilai maruah dia...tepuk dada bawah ternganga..

    BalasPadam
  25. nama semut hitam sesuai dgnhatinye yg hitam dan kotor..suka tabur fitnah n mjatuhkan maruah org lain..lpastu smua topic dia nak kaitkan dgn politic..smoga ALLAH taala mbuka hati si hitam ni amin..

    BalasPadam
  26. alah, artis kan, tak kira apa mereka buat asalkan glamour dan popular, bagi gulongan mereka peduli apa org nak cakap, janji laku dan popular, glamour lagi!

    BalasPadam
  27. macam manalah TGNA boleh terlepas?org luar klu kekelantan kena memakai pakaian menutup aurat tapi tok guru lupa pesan jangan tayang aurat bila tinggalkan kelantan.

    BalasPadam
  28. BABI LEBIH MULIA DARI NEELOFA!!!!!!

    BalasPadam
  29. MADE IN KELANTAN DARUL NAIM. TAHNIAH KERAJAAN NEGERI YANG TERAJUI OLEH PARTI AJARAN SESAT (PAS) !!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  30. hehehe..... ni nuar brahim nampak ni mau meroyannn ni suruh assmin booking....hehehe

    jo
    kulim

    BalasPadam
  31. artis kelahiran kelantan? dgr kelantan terus hilang selera..dr cntik trus jd jijik..

    BalasPadam
  32. Daripada Abu Hurairah ra beliau meriwayatkan bahawa Rasulullah Saw telah bersabda :
    "2 golongan yang termasuk dari kalangan ahli neraka yang tak pernah aku lihat iaitu yang pertama mereka yang memegang cemeti seperti ekor lembu (bentuk cemeti itu seperti ekor lembu yang berbulu-bulu dan berambut-rambut) dan mereka memukul manusia dengan cemeti tersebut.

    Yang kedua adalah PEREMPUAN memakai pakaian tetapi keadaanya umpama telanjang (ketat), dan perempuan ini berjalan sambil berlenggang lenggok dan sanggol rambutnya (ataupun sekarang ikatan rambutnya) umpama bonggol unta. Dan perempuan yang sebegini keadaanya tidak akan mencium bau syurga. Ketahuilah bau syurga sudah boleh diciumi dari jarak begini dan begini."(Hadith diriwayatkan oleh Imam Muslim,Imam Ahmad,Imam Malik dan selain mereka)

    BalasPadam
  33. Buat malu negeri aje,,,,,?

    BalasPadam
  34. adowh bodoh betul la neelofa nie..
    dye buat ak nk terpancut...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping