Rabu, Mac 25, 2015

Kalau orang kata diorang ni semuanya terdiri dari kalangan manusia - manusia yang MUNAFIK, diorang marah pulak sampai ada yang sanggup berguling - guling atas jalan raya tak tentu arah.

Jika sebelum ini, bukan main lantang lagi puak - puak PKR tu membuat keputusan untuk menolak perlaksanaan Hukum Hudud hanya kerana ianya tidak memenuhi Konsensus Pakatan.

Tapi hakikatnya, puak - puak PKR tu tak dapat menafikan bahawa tindakan mereka tu dibuat atas dasar kepentingan Politik Peribadi mereka semata - mata dan menolak tuntutan syariat.

Dalam erti kata lainnya, keputusan kepimpinan PKR yang sebelum ini menolak perlaksanaan Hukum Hudud itu membuktikan bahawa mereka enggan mahu menegakkan Hukum Islam.

Tapi yang herannya, kenapa pulak diorang beria - ia sangat nak buat tuntutan Hukum Qazaf sedangkan hukum itu juga termaktub didalam salah satu Hukum Hudud yang ada kaitan dengan Zina?

Bahkan sebelum ini, perkara yang sama juga pernah dibangkitkan oleh bekas pembantu peguam Si Ketua Penipu tu sendiri yang turut melahirkan rasa hairan terhadap tindakan tersebut. 
Yang peliknya, bekas pembantu peguam tu bukannya orang Islam. Tapi dia masih lagi mampu untuk memahami tentang Hukum Islam sehingga mampu mempertikaikan tidakan Si Ketua Penipu tu.

Kan nampak sangat tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan PKR tu persis tindakan golongan manusia yang MUNAFIK. Apa yang jelas, pendirian mereka sendiri tidak tegas.

Maka kesimpulan mudah yang dapat dibuat ialah, puak - puak PKR ni hanya mempergunakan Hukum Islam demi untuk kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Diorang bukan peduli sangat pasal Halal dan Haram. Selagi boleh langgar diorang langgar jugak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Mamat ni apa sahaja yg bagi kepentingan dia, dia akan gunakan....penyokong dia....gaya mesti ada...org2 pandai lah katakan...pilot, doktor, pensyarah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping