Selasa, Mac 24, 2015

Inilah masalahnya bila sesebuah 'Perkahwinan' atau perhubungan itu dibuat atas dasar nafsu serakah semata - mata. Penyudahnya musibah juga yang datang menimpa dek kerana kerakusan sendiri.

Dalam hal ni, diorang nak salahkan siapa? Diorang nak salahkan 'pasangan' masing - masing kerana tidak menghormati dan mengkhianati perhubungan yang dijalinkan selama hari ini?

Itulah yang berlaku diantara puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Hanya kerana mereka terlalu mengikut nafsu buas nak merampas kuasa, mereka sanggup berpakat sesama sendiri.

Malangnya, masing - masing sedar bahawa diri mereka mempunyai agenda subversif mereka sendiri dan ianya tidak mampu untuk diselesaikan secara 'Konsensus' semata - mata.

Sebab apa semua ini berlaku? Sebab masing - masing sibuk nak menjaga kepentingan Politik Peribadi masing - masing. Bukannya diorang nak menjaga kebajikan rakyat secara menyeluruh.

Hari ini, puak - puak DAPigs tu buat keputusan untuk memutuskan semua perhubungan dan kerjasama Politik mereka dengan Hadi Awang yang dilabelkan dengan pelbagai tuduhan.

Diantaranya, mereka mendakwa Si Hadi Awang tu tidak bermaruah serta tidak berlaku jujur kerana bekerjasama dengan UMNO dalam usaha merealisasikan perlaksanaan hudud di  Kelantan.

Bahkan, mereka juga turut menegaskan bahawa kepimpinan DAPigs turut hilang sepenuh kepercayaan terhadap kepimpinan yang diterajui oleh Hadi Awang berhubung isu tersebut.
"DAP tidak boleh berkerjasama dengan Presiden PAS seperti Hadi Awang yang tetap bertindak secara tidak jujur dan tidak bermaruah.

"DAP hilang kepercayaan dan keyakinan pada Hadi sebagai pemimpin Pakatan Rakyat dan akan memutuskan hubungan serta menghentikan kerjasama dengan beliau," tegas Guan Eng dalam satu kenyataan hari ini.
TAPI, puak - puak DAPigs ni bijak. Diorang pandai nak memperdayakan rakyat kerana hanya sekadar memutuskan hubungan dengan Hadi Awang SAHAJA dan bukannya dengan PAS.

Itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni sebenarnya TAKUT jugak nak tinggal berseorangan kerana mereka tau yang mereka TAK MAMPU nak bergerak sendirian!!! Jadi, sebab itulah diorang Kecut Buah Kerandut nak putuskan hubungan dengan PAS!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum warohmatullah. Saudara ku sekelian. Kasihan Tuan Guru Hj Hadi Awang. Seorang ulamak di injak2 oleh kafirun. Inilah balasan Allah. Tetapi kita ketepikan dahulu
    persepsi negatif. Saya terpanggil untuk memberi komen diatas kebiadaban DAP. Kasihan ulamak kita dihina sedemikian rupa. Kenapa Lim Guan Eng berani menghina TGHH? Sebabnya ialah :- 1) Bulan Jun ini pemilihan Pas. Dap mahu TGHH dan golongan ulamak disingkir. Seperti orang main poker. DAP ada kad tersembunyi. Kadnya ada dua iaitu PASMA dan yang kedua golongan liberal yang digelar Anwarinas dan Erdogan. Seandainya TGHH keluar dari pakatan PASMA akan didaftar sebagai parti politik dan menggantikan PAS. Golongan Anwarinas dan Erdogan akan keluar PAS dan menyertai Pakatan. 2) DAP mahu ahli2 PAS buang kepala iaitu TGHH tetapi DAP masih mengharapkan badan dan ekor PAS. Lim Guan Eng dan CEC DAP tahu bahawa mereka boleh gunakan Mat Sabu, Husam Musa, Khalid Samad, Hatta, Pahlolrazi untuk agenda kepentingan politik mereka. Pemimpin PASMA dan Anwarinas boleh dibeli. Mereka adalah merupakan pemimpin yang boleh dibeli sepertimana kata Lim Kit Siang sebelu. PRU13 lepas melalui surat terbukanya dalam bahasa Mandarin di Parlimen Gelang Patah.


    3)

    BalasPadam
  2. Parti pas banyak sampah,bersihkan dulu sebelum menegakkan hudud.selagi sampah dalam pas tidak di bersihkan selagi ituladh hudud tak dapat di tegakkan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping