Jumaat, Mac 27, 2015

Hahaha!!! Inilah padahnya bila nak tunjuk yang diri tu pandai sangat dari orang lain. Penyudahnya, Si Tipah Koyak tu pulak yang 'Mental' bila diserang didalam laman media sosial Facebook dia.

Dek kerana lantang sangat dia mengutuk dan menghina Hadi Awang selaku Presiden PAS didalam status - status yang dimuat-naikkan menyebabkan Si Tipah Koyak tu seperti orang hilang akal.

Satu persatu status yang dibuat oleh Si Tipah Koyak tu dibidas dan disindir oleh mereka yang membacanya. Nampak sangat yang diorang pun meluat tengok keBODOHan Si Tipah Koyak tu.

Antara lainnya, Si Tipah Koyak memang nampak marah sangat bila ada dikalangan pengamal media sosial mempertikaikan cara dia pakai tudung. Katanya, isu tu takde kaitan dengan Hudud.
Yang paling kelakar sekali ialah apabila Si Tipah Koyak tu memberi 'Peringatan' mengenai keperibadian Si Hadi Awang tu sendiri. Si Tipah Koyak tu kata Hadi Awang tu bukannya maksum sangat.
Hah! Kalau Si Tipah Koyak tu rasa Si Hadi Awang tu tak maksum, apa pulak bezanya dengan Si Ketua Penipu tu? Adakah Si Tipah Koyak tu anggap Si Ketua Penipu tu maksum sangat?

Si Tipah Koyak tu dah lupa ke bahawa Si Ketua Penipu tu pun merupakan seorang 'Ahli Politik' yang cukup pandai mempergunakan orang lain demi untuk memenuhi nafsu serakahnya sendiri?

Soalnya, kenapa pulak ada ada pihak yang mengutuk dan mengkritik Si Ketua Penipu tu secara terbuka membuatkan Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu hilang akal semuanya?

Kenapa pulak diorang nak meroyan sampai sanggup buat demonstrasi didepan Sogo dan mencetuskan huru hara tak tentu arah seperti orang yang takde iman macam Si Tipah Koyak tu sendiri?
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Tukar nama Koya kepada Toya lebih baik....toya ketum....

    BalasPadam
  2. kalo dapet pepek ltifah koya ni mmg ana foreplay dia sampey layu

    BalasPadam
    Balasan
    1. TAK SELERA KAWE WEH....SERABAI SEMACAM...

      Padam
    2. punyalah hancing kau ndak?

      Padam
  3. Haaaaa haaaaa haaaaa....

    BalasPadam
  4. Ish2.. ckp x pandang2 minah nih... mmg lumrah pkr kot eh.. x ley dikata atau dijwb blk....diaorg dok kata org x pe la plak...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping