Isnin, Mei 25, 2015

Inilah yang dikatakan sebagai RETORIK dalam berpolitik. Nak bagi kata mudah, apa yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya lebih kepada sifat MUNAFIK mereka sendiri.

Masa atas pentas diorang sibuk dok canang cerita pasal soal Keadilan. Heboh satu dunia diorang bercerita pasal 'Political Injustice' yang didakwa dilaksanakan oleh Kerajaan terhadap Si Ketua Penipu tu.

Tapi, diri diorang sendiri pun diorang tak kaji. Kelemahan dan kegagalan diri diorang pun sekadar dibutakan mata dan dipekakkan telinga. Yang diorang sibuk, dok asyik cari salah orang lain.

Sedangkan hakikat yang sepatutnya mereka tumpukan ialah untuk membetulkan diri mereka sendiri. Keluarga diorang pun huru hara, yang diorang nak sibuk jaga rumah tangga orang lain pasal apa?

Itu membuktikan yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri pun masih tidak cukup kompeten untuk melaksanakan tugas serta tanggungjawab terhadap diri mereka sendiri secara terbuka.

Bagaimana mungkin puak - puak Pakatan Haramjadah tu mampu untuk mempromosikan isu 'Keadilan' sedangkan Keadilan dikalangan mereka sendiri pun tidak mampu untuk ditegakkan?

Kita tengok nasib yang menimpa Si Chagubard tu sendiri pun cukup la sebagai bukti yang nyata. Digantung keahlian hanya kerana semata - mata dia menyuarakan pendapat dan membuat aduan.

Tapi, tindakan yang dikenakan terhadap diri Si Chagubard tu dibuat tanpa sebarang pertimbangan dan saluran keadilan yang sewajarnya. Dia digantung tanpa dirujukkan kepada lembaga disiplin parti.

Si Chagubard tu dikenakan tindakan tanpa dia diberikan sebarang ruang untuk membela dirinya terhadap isu yang dibangkitkan sebelum ini. Soalnya, dimana letaknya Keadilan yang dilaung - laungkan selama hari ini?

Dan yang lebih IRONIKnya, tidak ada pulak dikalangan pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu nak memperjuangkan keadilan buat Si Chagubard tu sendiri!!! Mati kering je mamat tu dibuatnya. Nampak sangat yang diorang ni hanya sekadar mementingkan diri sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping