Sabtu, Februari 06, 2016

Hehehe!!! Tau pulak Si Rafizi tu marah bila orang ramai mula mempertikaikan kenapa dia masih ada duit simpanan yang hampir mencecah RM 500 ribu didalam akaun Tabung Haji dia.

Meroyan tak tentu arah Si Rafizi tu dibuatnya bila 'Tembelang' dia dah pecah. Sampai terpaksa dia buat tuduhan melulu terhadap orang lain tanpa mengambil kira persoalan yang dibangkitkan.

Yang menjadi persoalan sekarang ni BUKAN sama ada dia dah pergi menunaikan Haji atau pun tidak. Tapi persoalannya ialah kenapa dia masih lagi menyimpan duit sebanyak itu dengan Tabung Haji?

Bukan ke sebelum ini dia jugak yang sering kali mempertikaikan ketelusan pihak pengurusan Lembaga Tabung Haji dengan pelbagai dakwaan? Jadi, kenapa dia tak keluarkan duit simpanan dia?

Malah dalam video yang kita lihat sebelum ini, jelas Si Rafizi tu kata dia akan ambik tindakan dan memfailkan saman terhadap pihak pengurusan Lembaga Tabung Haji serta KWSP.


Tapi yang herannya, kenapa sehingga hari ini dia masih tak ambik tindakan tersebut? Tak cukup lagi ke duit yang dia kumpul dari orang ramai untuk mengambil tindakan yang dimaksudkan?

Dan kalau diikutkan saranan yang dibuat oleh Si Rafizi, dia memberikan gambar seolah - olah pihak pengurusan Tabung Haji ni tak bertanggungjawab menguruskan duit simpanan pendeposit.

Dalam erti kata lainnya, Si Rafizi tu membuat tuduhan kononnya pihak pengurusan Tabung Haji telah menyalah - gunakan duit simpanan pendeposit untuk membeli aset seperti tanah TRX.

Malangnya, dakwaan yang disebarkan oleh Si Rafizi tu telah membuatkan sebilangan pencacai - pencacai Pakatan Haprak tu mengambil tindakan mengosongkan akaun simpanan mereka.

Akhirnya, diorang jugak yang melopong sebab tak dapat menikmati hasil Bonus Tahunan yang diberikan oleh pihak Tabung Haji. Bahkan ada yang hilang peluang untuk menunaikan Haji.

Berbeza dengan Si Rafizi tu apabila dia bukan sahaja dah selesai menunaikan Haji, malah dia turut menikmati Bonus Tahunan dengan jumlah yang hampir mencecah sebanyak RM 26 ribu!!!

Nah! Itu pun timbul persoalan juga. Si Rafizi tu pergi Haji dengan siapa? Adakah dia pergi Haji dengan menggunakan khidmat dari Tabung Haji atau dia gunakan khidmat secara Swasta? 

Kalau dia guna perkhdimatan swasta, berapa pulak yang sudah dibelanjakan oleh Si Rafizi tu? Berani atau tidak Si Rafizi tu membuat pendedahan mengenai perkara tersebut? ATAU, adakah Si Rafizi tu Kecut Buah Kerandut untuk menjelaskan perkara itu kepada rakyat!!!
Categories: ,

13 ulasan:

  1. Lebai tu macam mat tabliqh di hotel sri petaling je nampaknya. Haji rafize kat mekah ke sri petaling, biar betoll zieee. Yong nangis... abang ezy masih kencing lagi...taubattt la bangggg taubuatttt..

    BalasPadam
  2. kadang2 dlm ghairah mencari kesilapan org lain kita lupa bahwa kita sedang melakukn ksilapan yg lebih hina drpd pihak yg kita kata silap.

    BalasPadam
  3. Itulah zalimnya Tabung Haji, sama ada rakyat menunaikan fardu Haji kali pertama menggunakan khidmat TH atau swasta, tetap dapat subsidi Haji.

    BalasPadam
  4. Itulah zalimnya Tabung Haji, sama ada rakyat menunaikan fardu Haji kali pertama menggunakan khidmat TH atau swasta, tetap dapat subsidi Haji.

    BalasPadam
  5. Dah pergi Haji? Perangai masih macam setan, kecik2 tak nak mampus, bila dah tua menyusahkan orang, bangsa, Agama dan Negara.

    BalasPadam
  6. Haji apa si rafizi ni...dan mana dapat duit sampai setengah juta tu..

    BalasPadam
  7. Haji apa rafizi ni..dan mana dapat duit sampai setengah juta tuu

    BalasPadam
  8. Rafizi duit setengah juta elok buat modal bela lembu kat kemamang lagi bagus. Kau bagi kat najib rosma bn buat apa, bodoh macam ,lembu la kau ni rafizeie oww

    BalasPadam
  9. Manusia dah pandai hasilkan free energy minyak ganu dah tak laku dahhh. Bang non sungai buloh diploma sastera apa dia tau ,suara sengau garau dah jangkit kat kau rafiziee kkeh keh ka ka ka.suara dahaga kah ke keh keh ka kah aduh kelakarrr....

    BalasPadam
  10. Kesian dgn umat Islam yg percaya dgn fitnah pukimak nie.....
    Rasa2nya....mrk boleh failkan saman krn menimbulkan keraguan terhadap simpanan mrk...

    BalasPadam
  11. So lepas ni kita boleh pangiil haji rafizi si tukang fitnah....so fikir sendirilah kalau orang dah pergi haji tetapi perangai Nauzubillah...rasarasa haji tu Allah terima k tidak.? Sekadar bertanya pada pak lebai di dalam Pas dan Pan...dan lagi satu kepada yang dah keluarkan tutup buku terus kat tabung haji tu...mcam gini nanti kamu goggle cari kondo Rafizi ni dah tu suruh dia byar kamu duit dividen yang dia dapat agih agih kan samarata samarasa...baru betul kalu tak cukup suruh rafizi kluar duit dia semua kat Th tu untuk bayar dividen ualls ok.tak idea saya ni....lagipun yang kuar duit ni dah sah penyokong tegar PKR !PAN dan PAs...sebab mereka ni fikir pakai lutut...padan muka Allah bayar cash kat irang yang busuk hati dan suka dengar cakap haji rafizi situkang fitnah

    BalasPadam
  12. Mangkuk bodoh ni nak rosakkan bangsa dan agama dia. Bangsa apa dia ni? Belajarlah sayangi bangsa dan negara ini. Mana orang melayu nak pergi kalau negara porak peranda. Dia bolehlah ikut nyonya2 yg dia sayangi. Kami semua nak ke mana?

    BalasPadam
  13. Mangkuk bodoh ni nak rosakkan bangsa dan agama dia. Bangsa apa dia ni? Belajarlah sayangi bangsa dan negara ini. Mana orang melayu nak pergi kalau negara porak peranda. Dia bolehlah ikut nyonya2 yg dia sayangi. Kami semua nak ke mana?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping