Rabu, Julai 29, 2015

Hahaha!!! Tau pulak Si Menteri Besar Selangor ni menggelupor ek. Ingatkan dia ni bijak sangat orangnya. Tapi siapa sangka, baru kena sergah sikit dengan kontroversi, dah tak tentu arah dia dibuatnya.

Hanya semata - mata kerana dia GAGAL untuk menangani isu kemelut kepimpinan yang melanda Pakatan Haramjadah tu di Selangor membuatkan Si Menteri Besar Selangor tu dah tak terkeruan.

Sehingga hari ini, Si Menteri Besar Selangor tu masih lagi tersepit diantara kontroversi yang melanda Pakatan Haramjadah tu. Dan dia jugak masih lagi GAGAL untuk menyelesaikannya.

Jika sebelum ini, puak - puak DAPigs pernah mendesak dan memberi kata dua agar pentadbiran yang diterajui oleh Si Menteri Besar Selangor tu membuat pilihan diantara mereka dengan PAS.

Ianya ekoran keputusan DAPigs yang telah memutuskan hubungan kerjasama Politik dengan puak - puak PAS yang telah dilabelkan sebagai 'Pengkhianat' kepada Pakatan Haramjadah tu.

Dek kerana dia tidak mampu untuk membuat pilihan dan menangani isu diantara PAS dan juga DAPigs tu dengan baik, maka Si Menteri Besar Selangor ni mula la meroyan tak tentu arah.

Disebabkan dia Tak Mampu nak mengatasi masalah tersebut, mula la Si Menteri Besar Selangor tu mendambakan bantuan dari Si Ketua Penipu tu dan mendesak agar dia dibebaskan.

Alasan yang diberikan oleh Si Menteri Besar Selangor tu, hanya Si Ketua Penipu tu sahaja yang mampu untuk menyelesaikan segala masalah yang sedang melanda Negara pada ketika ini.

Sampai tahap, Si Menteri Besar Selangor tu TERPAKSA minta bantuan dari seorang Banduan dari penjara yang juga merupakan seorang Peliwat untuk selesaikan kemelut yang melanda.
“Datuk Seri Anwar tidak berhak berada di penjara. Bukan lima tahun, bukan empat tahun malahan satu saat pun tempatnya mesti dipulangkan balik kepada pangkuan keluarga dan rakyat,” katanya.
Itu membuktikan bahawa Si Menteri Besar Selangor tu sendiri Tak Cukup Kompeten dan Kurang Berkemampuan untuk selesaikan masalah yang sedang dihadapi oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Itu baru memerintah Negeri. Kalau memerintah Negara, alamat Jahanam la jawabnya!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Tepat sekali Si Azmin memang tak berkemampuan untuk mentadbir. Isu air Selangor pun payah sangat nak selesaikan, pa lagi isu pentadbiran PR.....

    BalasPadam
  2. Boleh En Azmin. Anwar mesti dibebaskan dengan syarat semua penjenayah-penjenayah lain pun turut dibebaskan. Barulah adil namanya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping