Selasa, September 15, 2015

Hahaha!!! Memang tak pelik la bila Si Rafizi ni sanggup keluarkan kenyataan yang dilihat seolah - olah menjilat ludah dia sendiri. Itu membuktikan bahawa PKR tu sekarang tengah terdesak.

Kalau tak terdesak, jangan harap la diorang nak keluarkan kenyataan seperti dibawah. Dah tentu diorang akan berlagak tak tentu arah dan Pijak kepala orang lain sesuka hati diorang je.

Bukan ke sewaktu pelaksanaan agenda Langkah Kajang dulu, Si Rafizi tu pernah menabur dakwaan terhadap PAS yang disifatkan sengaja membelakangkan keputusan yang telah dibuat oleh Pakatan?

Pada ketika itu, takde pulak Si Rafizi ni terfikir bahawa tindakan yang dilakukan mampu untuk merosakkan hubungan kerjasama Politik dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Takde pulak Si Rafizi terfikir bahawa dakwaan yang ditaburkan terhadap PAS yang digambarkan seolah - olah mengkhianati Pakatan sebagai satu tindakan yang boleh dianggap 'Hostile'?

Bahkan pada ketika salah seorang Ahli PKR memfailkan saman terhadap Si Hadi Awang tu juga boleh menimbulkan spekulasi dan menyebabkan parti itu berbalah dengan PAS secara terbuka.

Tapi sekarang, dek kerana kedudukan PKR tu dah semakin goyang dan mendapat ancaman dari puak - puak DAPigs serta kumpulan Pengkhianat yang diketuai oleh Mat Sabu, baru la Si Rafizi tu sedar.

Baru la Si Rafizi tu terhegeh - hegeh nak keluarkan alasan supaya Pakatan Haramjadah tu tak serang sesama mereka sendiri dan menumpukan kepada isu - isu Nasional secara bersama.

Tinggal lagi, Si Rafizi tu ingat semua rakyat Malaysia ni BODOH sangat macam dia sampai tak mampu untuk melihat apa sebenarnya agenda yang sedang direncanakan pada ketika ini.

Hakikatnya semua orang tau, strategi Si Rafizi tu hanya sekadar nak menyembunyikan kemaluan partinya yang sedang berada dalam keadaan terdesak untuk meneruskan survival dalam Politik. Maka sebab itulah dia sanggup jilat ludah dia sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping