Selasa, September 08, 2015

Hahaha!!! Memang terbaik kenyataan yang dibuat oleh Si Hadi Awang ni. Kalau kita lihat dari satu sudut, jelas kenyataan tersebut boleh kita anggap sebagai satu jawapan yang 'Kurang Ajar'.

Tapi, kurang ajar yang ditonjolkan oleh Presiden PAS kali ini memang kena pada tempatnya. Hanya itu je caranya nak bercakap dengan puak - puak DAPigs yang Sombong dan Angkuh tu.

Menjawab dakwaa yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu semalam, Hadi Awang menegaskan bahawa PAS kini menerima lebih banyak sokongan dari pelbagai pihak sejak di 'Tendang' oleh DAPigs.
"Kini PAS ditendang keluar oleh DAP yang merasa cukup kuat kerana memerintah hanya Pulau Pinang, namun sokongan kepada PAS lebih meningkat, walaupun beberapa ranting PAS kononnya berjaya dicantas, tetapi tunas yang tumbuh daripadanya lebih banyak dan lebih subur," kata ahli Parlimen Marang itu dalam satu kenyataan, hari ini.
Selain itu, Hadi Awang juga turut menegaskan bahawa sejarah perpisahan PAS dengan puak - puak Pembangkang sebelum ini sudah cukup untuk menjadi pengajaran agar ianya tidak berulang.
"Kebiasaannya senario dahulu tidak berulang, hanya menjadi pengajaran untuk mengatur langkah meneruskan perjuangan.

"PAS pernah ditendang keluar daripada Barisan Nasional (BN) pada tahun 1978 apabila dirasakan mereka kuat dan PAS sangat lemah dengan kejatuhan Kelantan. 


"Namun, kebangkitan PAS selepasnya lebih kuat dan teguh. Kelantan di ambil semula dengan lebih kuat dan panjang umurnya," katanya.
Nah! Sekarang sudah jelas bahawa hubungan diantara PAS dan juga puak - puak Kafir Harbi tu sudah boleh diibaratkan 'Bercerai Berkerat Rotan' dan tak mampu untuk disambung lagi.

Tapi apa yang pasti, PAS tak boleh nak salahkan orang lain diatas perkara yang berlaku. Dek kerana kemaruk sangat nak berkuasa, siapa suruh diorang percaya pada puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. Sekarang bila dah kena kencing, baru la diorang nak sedar diri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Macammana tak subur sujud dan rukuk katak terbalik menjadi senaman harian.

    BalasPadam
  2. ayoyo.2x kena tendang dan tak leh berulang cam ni.apa pun pas yakin ada kekuatan sendiri tau....
    depa rasa kuat.sombong.angkuh! @ ada tak kena ngan pas? itulah bila main ngan politik sukar amat nak dapatkan sokongan.tambah sukar bila islam jadi asas perjuangan.bukan senang anika tafsiran dizaman nih.tepis menepis tak habis.umno la..pas la .. ghb menempek pulak la.semua nak terbaik tapi taku pernah ikhlas pun pada satu tuntutan perdana yakitu 'persaudaraan'.kau-kau aku-aku.
    secara relatifnya terdapat pilihan.secara obkektifnya aq pilih umno he he.apa tu? aku caya sama lu.
    hj hadi-selamat maju jaya

    BalasPadam
  3. aku adalah penyokong kuat BN ,dan bukannya bermkna aku sokong najib ,BN bukan najib ,sejak PAS keluar dri dap anjing malaysia ,setiap msa setiap waktu aku ikot perkembangan PAS !dan aku x sabar menunggu pru ini yg akan tiba ,insyaallah aku akan undi PAS ! tandanya sokongan aku kpda parti PAS yg telah keluar dri anjing malaysia dapigs ! syabas aku ucapkan kepada parti PAS !

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping