Rabu, September 16, 2015

Hahaha!!! Nampak sangat la yang Si Khalid Samad tu menggelupor bila ada orang buat dakwaan kononnya puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu semuanya Gila Jawatan.

Sambil menafikan bahawa penubuhan parti Pengkhianat Amanah Negara (PAN) tu dibuat atas dasar 'Tamak' dan 'Inginkan Kuasa', Si Khalid Samad tu menegaskan bahawa dakwaan itu adalah tidak benar.

Sebaliknya, kata Si Khalid Samad, tindakan puak - puak Pegkhianat tu adalah kerana disebabkan penolakan terhadap pendekatan 'Siku dan Lutut' yang menjadi amalan PAS sebelum ini.
"Bukan soal jawatan, perasaan marah atau kecewa. Tapi persoalannya adalah bagaimana nak bawa idea dan proses untuk mengetengahkan idea itu. 
"Apa yang kami usahakan sejak tahun 80an atau 90an iaitu nak bawa PAS daripada politik terpinggir dan masuk ke politik arus perdana dimusnahkan. Sekarang ini seolah-olah kepimpinan baharu nak bawa PAS balik ke era politik terpinggir," katanya kepada mStar Online baru-baru ini.
Selain itu, Khalid juga mendakwa, sifat PAS yang mahu dilihat sebagai sbuah parti dominan didalam Pakatan Haramjadah tu telah menjadi punca utama berlakunya perpecahan kepada Pakatan.

Persoalanya, salah ke kalau PAS menjadi parti dominan didalam Pakatan Haramjadah tu sedangkan dua parti yang lain takde banyak pun memberikan sumbangan selama hari ini?

Realitinya, PAS sebagai sebuah parti yang mempunyai sokongan padu diperingkat akar umbi memang tidak dapat dinafikan. Maka tak salah jika PAS menjadi lebih dominan dibandingkan dengan PKR atau DAPigs.

Dan jika dilihat dari sudut mana sekali pun, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu semuanya memang meroyan Gila Jawatan belaka.

Perkara tu tak perlu nak dinafikan lagi kerana yang menyertai Geng Haprak tu semuanya dari kalangan mereka yang kecewa apabila GAGAL mendapatkan jawatan sewaktu pemilihan parti yang lalu. Jadi, tak payah la Si Khalid Samad tu nak tegakkan benang yang basah pulak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping