Isnin, September 07, 2015

Sekalung tahniah diucapkan kepada semua peserta BERSHIT 4.0 yang telah mengabihkan masa mereka dengan melakukan aktiviti tak berfaedah dengan puak - puak Haramjadah DAPigs tu.

Terbukti, setelah mereka diperlembukan oleh puak - puak DAPigs tu sebelum menjelang sambutana Haru Kemerdekaan Negara sebelum ini, mereka telah dikencing beramai - ramai.

Semuanya hasil usaha yang telah dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu yang hanya sekadar cuba nak mengelirukan rakyat serta menjaja cerita BOHONG sewaktu perhimpunan tersebut diadakan.

Sebelum perhimpunan, puak - puak Pakatan Haramjadah yang dikepalai oleh DAPigs tu menjaja cerita KONONnya diorang nak bawak Usul Undi Tak Percaya terhadap YAB Perdana Menteri.

Tapi, dari laporan yang dibuat sehingga hari ini, sumber mendedahkan bahawa Usul tersebut Tidak Pernah dihantar oleh mana - mana pihak termasuk dari kalangan wakil DAPigs sendiri.

Sebaliknya, Punah-Sihat DAPigs tu memberikan alasan KONONnya mereka nak menunggu tindakan dari YAB Perdana Menteri bagi mengemukakan Usul Keyakinan terhadap dirinya sendiri.
"Kami cabar Najib supaya kemukakan usul keyakinan untuk buktikan dia mendapat sokongan majoriti dan tunjuk kepada dunia bahawa dia mempunyai sokongan dalam parlimen. 
"Kalau tidak kita akan pertimbangkan usul undi tidak percaya kerana kita (negara) sudah sampai pada suatu tahap untuk memikirkan tentang perkara ini. Sekiranya ini berlaku ia pastinya akan menjadi sejarah kerana sebelum ini ia tidak pernah timbul," katanya.
Nah! Itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu hanya sekadar MENIPU peserta perhimpunan BERSHIT tu dengan agenda KONONnya diorang nak desak YAB Perdana Menteri letak jawatan.

Walhal, diorang sendiri pun takde buat apa - apa tindakan untuk membawa Usul Undi Tak Percaya tu terhadap YAB Perdana menteri. Setakat Gempak je lebih puak - puak Haramjadah ni. Tapi bila disuruh buat, tau pulak diorang Kecut Buah Kerandut!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping