Isnin, September 07, 2015

Hahaha!!! Geli bulu ketiak bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Datuk Jamal Md Yunus ni. Nampak sangat dia menyindir puak - puak Geng Haprak Baru yang jadi Pengkhianat tu.

Tapi, Geng Haprak Baru tu tak boleh salahkan kenyataan yang dibuat oleh Datuk Jamal ni sebab penyakit tu diorang sendiri jugak yang cari. Diorang yang angkat sumpah Bai'ah tu.

Dan diorang jugak yang bersetuju nak tandatangan sumpah tersebut sebelum ini. Bahkan, diorang jugak yang beria - ia nak meninggalkan PAS. Sedangkan dalam masa yang sama, takde siapa pun suruh diorang jadi Pengkhianat! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la!!!
PETALING JAYA: Ketika bekas wakil rakyat PAS yang menyertai Parti Amanah Negara berhadapan isu bai'ah talak tiga ke atas isteri mereka, seorang pemimpin Umno tampil menawarkan khidmat 'cina buta' sebagai penyelesaian.

Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos berkata, 35 sukarelawan berumur dalam lingkungan 35 tahun yang berstatus bujang dan duda sedia untuk menyediakan perkhidmatan berkenaan.

Jelas Jamal yang juga Pengerusi Gabungan NGO Melayu Islam itu lagi, bekas pemimpin PAS yang berminat hanya akan dikenakan bayaran serendah RM14 iaitu kadar untuk dua gantang beras.
"Bekas kepimpinan PAS yang terlibat dan berminat boleh menghubungi kami bagi berbincang lanjut mengenai tawaran ini.
"Terma dan syarat lain mengenai tawaran ini terutama tempoh perkahwinan boleh dibincangkan dengan lebih lanjut kemudian," katanya.
Sebelum ini Ketua Hakim Syarie Kelantan, Datuk Daud Mohammad menasihatkan Ahli Parlimen Kuala Krai, Dr Hatta Ramli supaya memberi penjelasan kepada Mahkamah Syariah negeri itu berhubung dakwaan taklik cerai talak tiga yang dibaiahnya.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Cina buta ialah wakil rakyat yang lompat parti. Aji yang pilih siapa pasangannya. Walaupun dengan nenek aji atau minah eeekk ooott .semut kau tengok apek dlm filem ali baba bujang lapok. Buta ada maksudnya, dosa diakhirat akan jadi buta ,lompat tergelincir masuk longkang.

    BalasPadam
  2. China buta tak cukup. Dia mesti mau kena celup sekurang kurangnya sekali. Masyukkkkkkkkkkkkk

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping