Khamis, Oktober 08, 2015

Kalau sapa nak terasa, itu dia punya pasal la. Tapi memang itu hakikatnya. Waima kita tanya siapa pun yang pernah lakukan kerja Haramjadah, diorang takkan mengaku. Termasuk la Pelacur.

Jadi, apa nak heran kalau puak - puak Pengkhianat Amanah Negara tu nafi yang diorang hanya sekadar Boneka Kafir Harbi DAPigs? Mati hidup semula pun diorang takkan mengaku.

Walaupun pada hakikatnya, ramai yang melabelkan puak - puak Pengkhianat tu sedemikian rupa, tapi sudah pasti diorang malu nak mengaku secara terbuka. Nak pulak depan orang ramai.

Sebaliknya, sudah pasti diorang akan berikan pelbagai alasan seperti mana yang dibuat oleh salah seorang Pengkhianat ni dan mendakwa KONONnya diorang sekadar 'berkongsi prinsip' dengan DAPigs.
“Ia adalah berkenaan dengan prinsip, kita boleh memiliki prinsip yang sama dan ia tidak menjadikan kita sebagai boneka. Penubuhan parti politik baru berdasarkan prinsip yang dibawa,” katanya.
Realitinya, puak - puak Pengkhianat tu bukannya berkongsi prinsip. Sebaliknya mereka dilihat hanya sekadar memenuhi kehendak dan kemahuan puak - puak DAPigs tu nak merampas kuasa.

Dek kerana nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri, maka terpaksa la diorang tunduk dan patuh kepada kerakusan nafsu puak - puak DAPigs tu secara terang - terangan.

Dan sebab itu jugak la diorang sanggup menjadi Pengkhianat kepada parti dan memungkiri akujanji serta sumpah Bai'ah yang telah dilafazkan sewaktu menjadi wakil rakyat PAS sebelum ini.

Itu pun masih lagi dikalangan diorang nak buat dakwaan KONONnya bukan diorang yang memungkiri janji. Sebaliknya, diorang mendakwa PAS yang telah mengambil tindakan sedemikian.
“Tetapi sebaik sahaja Pas mungkir janji, tidak lagi berpegang kepada janji dalam kerjasama, mengkhianati parti komponen lain. Kami beralih daripada parti yang teruk kepada parti yang lebih teruk,” katanya.
Nah! Secara tak lansung, kenyataan itu membuktikan bahawa sebelum diorang keluar dari PAS, parti tu pun memang dah sedia teruk dan bertambah teruk apabila memungkiri janji yang telah dibuat.

Tapi jangan pulak diorang ingat, dengan menjadi Pengkhianat kepada parti tersebut akan membuatkan mereka dari kalangan Pengkhianat tu bertambah baik. Sebaliknya, kedudukan diorang lebih teruk dari Pelacur kat belakang lorong Chow Kit!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping