Sabtu, November 07, 2015

Mungkin bagi sesetengah pihak, mereka akan anggap tindakan yang dilakukan oleh Ahli Parlimen PAS Temerloh ni 'Bijak'. Tapi jika dilihat betul - betul, apa yang dia buat hanya mem-BODOH-kan diri sendiri.

Bahkan, kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Ahli Parlimen PAS Temerloh dalam laman media sosial dia semalam juga hanya sekadar memalukan parti PAS tu secara terang - terangan.

Mana tidaknya. Baru sekarang Si Ahli Parlimen PAS Temerloh tu sedar bahawa dalam parti dia ramai 'Tukang Kaki Fitnah' biarpun selama ini PAS kata mereka membawa perjuangan Islam?
"Ratib Pas nak masuk Umno 33 kali, Pas nak bergabung dengan Umno 33 kali, Tuan Guru Haji Hadi nak bawa Pas masuk Umno 33 kali, Pas bekerjasama dengan Umno 99 kali, setiap kali selepas sarapan pagi dan makan malam.
"Kesannya, seorang demi seorang peratib ini keluar Pas namun Pas kekal dengan prinsip perjuangan Islamnya dan Tuan Guru selaku Presiden Pas terus konsisten dengan wibawanya sebagai pemimpin Pas," tulisnya dalam kemaskini status di Facebook, lapor Pahangku Media.
Walaupun kenyataan yang dia buat tu satu sindiran yang ditujukan kepada puak - puak Pengkhianat tu, tapi dalam masa yang sama ianya membuktikan PAS tidak jujur dalam perjuangan.

Kalau betul PAS memperjuangkan Islam, kenapa sejak dari mula lagi mereka boleh menerima golongan yang kuat 'Kuat Kaki Fitnah' tu sebagai ahli dan diangkat menjadi pemimpin?

Tidakkah itu membuktikan bahawa PAS sebelum ini Terlalu Terdesak sehingga sanggup menerima sesiapa sahaja yang mahu menjadi ahli parti itu demi untuk merealisasikan impian mereka?

Itu pun mujur la puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu bertindak meninggalkan parti tersebut secara terbuka. Yang masih ada dalam PAS, tak nak pulak dikajinya.

Dan tambah memalukan, kalau puak - puak Pengkhianat tu tak keluar parti, sampai kiamat la PAS akan terus memberikan mereka peluang dan kedudukan dalam parti tanpa sebarang tindakan yang sewajarnya. Itu membuktikan parti PAS tu lemah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. apa yg ko merepek ni, setan. Kalau xtau analisa berita, duduk diam je....buat artikel pasal artis...kan senang

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping