Sabtu, November 14, 2015

Walaweh!!! Sayang betul Si Mak Lampir tu nampak gayanya pada Datuk Seri Mejar Jeneral Dr. Jamil Khir Baharom sampai tahap sanggup dia mendoakan kesemalatan untuk Menteri tu.

Walaubagaimana pun Si Mak Lampir tu mendesak agar pihak Kerajaan Pusat tidak menutup mata berkaitan dengan tuduhan fitnah yang dibuat terhadap Menteri di Jabatan Perdana Menteri tu.

Malah Si Mak Lampir tu juga turut menggesa pihak Kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak agar mengawal sebarang salah-urus dikalangan para Menteri dimasa akan datang.
"Wanita Keadilan berdoa agar Jamil Khir bebas dari tuduhan kerana sebagai Ketua Hal Ehwal Islam, beliau sepatutnya seorang yang amanah jika tidak mahu dimurkai ALLAH kelak. Nauzubillah," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.
Kalau dilihat dari satu sudut, bagus dah tindakan yang dibuat oleh Si Mak Lampir tu mendoakan yang terbaik untuk Datuk Seri Jamil Khir agar dijauhkan dari fitnah sedemikian rupanya.

Tapi, alangkah bagusnya kalau Si Mak Lampir tu juga turut mendoakan agar pemimpin dikalangan PKR tu sendiri tak melakukan penyelewengan sepanjang mereka menjalankan tugas.

Nak pulak pemimpin seperti Azmin yang kini menjadi Menteri Besar Selangor tu. Bagus juga kalau didoakan buat dia agar dia lebih bertanggungjawab terhadap amanah yang telah diberikan.

Setidak - tidaknya, takde la Si Menteri Besar Selangor tu suka memberikan alasan yang bertaraf Longkang dan menuduh orang lain hanya semata - mata untuk melepaskan diri dia sendiri.

Begitu juga bagi pemimpin seperti Si Nurul Izzah tu. Elok Si Mak Lampir tu doakan agar dalam Pilihan Raya akan datang dia tak mengulangi perangai Haramjadah yang dibuat sebelum ini.

Kot ye pun Si Nurul Izzah tu TERDESAK sangat nak kekal menjadi Ahli Parlimen, jangan la sampai dia sanggup menabur fitnah terhadap orang lain. Besar dosanya menabur fitnah ni.

Maka kesimpulannya, kita harap sangat la agar Si Mak Lampir tu tak pejamkan mata dan buat - buat tak tau je dengan perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh pemimpin - pemimpin didalam parti dia sendiri. Kalau disoal di akhirat kelak, puas pulak dia nak menjawab!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. nasib baik org PKR doa.,kalau org tin milo sure doa pecah perut

    BalasPadam
  2. nasib baik org PKR doa.,kalau org tin milo sure doa pecah perut

    BalasPadam
  3. Itu bukan doa itu sindiran. Mana ada ikhlas Mak Lampir ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping