Ahad, November 08, 2015

Memang Memalukan Sungguh!!! Dimana letaknya kemaluan puak - puak PAS tu apabila mereka GAGAL untuk menjawab 'Soalan Bodoh' yang diajukan oleh Si Husam Musa ni?

Takkan diorang hanya sekadar mampu mendiamkan diri bila Si Husam ni membuat dakwaan dan membiarkan dia memalukan parti tu secara terang - terangan sedemikian rupa?

Sebelum ini, Si Husam tu keluarkan kenyataan menyindir kepimpinan PAS sambil mendakwa Presiden parti itu bercadang untuk mengadakan kerjasama Politik dengan Barisan Nasional.

Malah Si Husam tu dengan lantang mencabar kepimpinan PAS hari ini untuk memberikan jawapan secara terbuka sama ada 'Ya' atau 'Tidak' terhadap dakwaan yang telah dibuat sebelum ini.
“Fakta bahawa Presiden PAS mengakui beliau mengusahakan kerja sama politik itu ketika krisis MB Selangor tahun lalu tidak boleh diketepikan dengan alasan-alasan.
Antara ‘ya’ dan ‘tidak’ sahaja yang diperlukan. Adakah ‘ya’ atau ‘tidak’ Presiden Pas mengaku seperti itu bila dipersoalkan?,” katanya di Facebooknya Pada Sabtu.
Nak jawab 'Ya' atau 'Tidak' pun payah sangat ke? Apa yang PAS takutkan sangat dengan 'Soalan Bodoh' Si Husam tu? Kalau Ya, kata Ya. Kalau Tidak, kata Tidak. Itu je yang perlu diorang buat.

Lagi pun, sekiranya benar dakwaan yang dibuat oleh Si Husam tu semalam, adakah ianya menjadi satu dosa besar bagi PAS untuk menjalinkan kerjasama Politik dengan Barisan Nasional?

Dalam takrifan PAS, ada ke disebut 'Ianya adalah satu tindakan Haram bagi parti dan berdosa besar sekiranya bekerjasama dengan Barisan Nasional' seperti yang didakwa?

Kalau takde, apa salahnya jika PAS menjalinkan kerjasama Politik dengan Barisan Nasional seperti mana yang telah dilakukan sebelum ini dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan PKR?

Hakikatnya, tindakan Si Husam tu sebelum ini hanya sekadar mahu memalukan PAS secara terbuka dan membuat dakwaan tanpa mempunyai bukti yang kukuh. Jadi, kenapa PAS perlu takut sangat dengan Si Husam tu? Takkan diorang tak berani nak jawab soalan dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping