Ahad, November 08, 2015

Hahaha!!! Nampak sangat la yang Si Ketua Penipu tu terlalu terdesak nak meraih simpati dari kalangan masyarakat sampai tahap dia sibuk pulak nak menjaga kebajikan Tun Mahathir.

Bahana dek kerana kempen "Air Mata Buaya" yang dijaja oleh Parti Keluarga Rosak tu sebelum ini tak mendapat sambutan, sekarang Si Ketua Penipu tu dilihat cuba nak alih isu pulak.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Ketua Penipu tu mendakwa kononnya dia bimbang dengan siasata yang dijalankan oleh pihak Polis terhadap Mantan Perdana Menteri itu.
"Jika begini caranya Tun Dr Mahathir dilayan, hak demokratik rakyat Malaysia untuk menyoal dan mengkritik kerajaan berada dalam bahaya," kata Anwar dalam satu kenyataan menerusi peguamnya.
Hahaha!!! Kan nampak sangat yang Si Ketua penipu tu terdesak nak mencari populariti murahan dengan mengeluarkan kenyataan tersebut sambil menonjolkan sifat Hipokrit dia kepada umum?

Hakikatnya, selama hari ini, kenapa Si Ketua Penipu tu tak peduli pun dengan kebajikan Tun Mahathir? Malah bukan ke sebelum ini dia jugak yang sumpah seranah orang tua tu siang dan malam?

Bukan ke sebelum ini Si Ketua Penipu tu jugak yang membangkitkan gerakan Reformasi pada tahun 1998 dan berusaha untuk menggulingkan Tun Mahathir dari menjadi Perdana Menteri?

Bukan ke pada ketika itu pengikut Si Ketua Penipu tu juga yang menuduh Tun sebagai seorang pemimpin zalim dengan melabelkan beliau sebagai "Mahazalim" dan "Mahafiraun"?

Jadi sekarang, bila dia dah meringkuk dalam penjara baru dia nak zahirkan rasa simpati terhadap Tun? Tak payah la!!! Tun Mahathir tu mampu nak mempertahankan diri dia sendiri. 

Sedangkan diserang Zionist rakan sekutu Si Ketua Peipu tu sebelum ini pun Tun Masih mampu untuk bertahan lagi. Inikan pulak kalau setakat siasatan yang dijalankan oleh pihak Polis.

Sepatutnya Si Ketua Penipu tu bimbangkan diri dia sendiri. Sebab sebelum ni, anak dia jugak yang kata dia dah 'Setengah Mati' duduk dalam penjara tu sehingga terpaksa meminta bantuan dari pihak luar Negara!!! Jadi, elok la dia bertaubat sementara masih ada masa!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Bisanya ulasan di atas...kalau dihayati betul-betul baiklah bertaubat semasa hayat masih di kandung badan. Allah senentiasa membuka pintu keampunan dan taubat dari hambanya.

    BalasPadam
  2. ini namanya blog macai...macai sejati tanpa akal fikiran..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping