Isnin, November 16, 2015

Aiyak!!! Betui ka Tokong itu PAS manyak jahat? Apa jahat itu PAS sudah buat? Itu PAS ada bunuh olang ka? Atau PAS ada halang DAPigs mau jual arak dikawasan Majoriti Islam di Selangor?

Rasanya, semua orang pun masih ingat tindakan DAPigs yang membantah cadangan Bekas Exco PAS agar melarang penjualan arak dikawasan majoriti penduduk Melayu sebelum ini.

Tapi, dek kerana sebelum ni PAS masih lagi dikerumuni Penjilat Tegar mereka seperti Si Khalid Samad tu, maka diorang dah salah pertimbangan dan memecat Datuk Dr. Hassan Ali.

Mungkin itulah kejahatan yang telah dilakukan oleh PAS seperti yang dimaksudkan oleh Si Tokong DAPigs tu. Jahat PAS tu pun sebab terlalu mengikut kehendak pemimpin seperti Khalid Samad.

Tapi sekarang, PAS dah dibersihkan dari parasit - parasit seperti Si Khalid Samad tu di Selangor. Jadi, apa lagi kejahatan yang telah dilakukan oleh PAS? Kalau Si Tokong DAPigs tu setakat tau nak tuduh orang lain je jahat, baik dia cerminkan diri dia sendiri dulu la!!!
SHAH ALAM - Ketua Menteri Pulau Pinang, ‎ Lim Guan Eng telah menunjukkan sikap kebencian melampaunya terhadap Pas apabila menuduh Exco Pas Selangor sebagai 'buat jahat' berhubung isu‎ kenaikkan elaun guru guru Kafa, kata  Setiausaha Pas Selangor, Mohd Khairuddin Othman. 

Mohd Khairuddin berkata, kata-kata Guan Eng itu boleh dinilai ‎sendiri oleh rakyat sama ada Pas 'buat jahat' atau sebaliknya. 

"Kalau usaha Pas Selangor semenjak 2008 ini (memperjuangkan kenaikkan elaun guru Kafa daripada RM1,300 kepada RM1,500) dianggap jahat oleh Lim Guan Eng, maka rakyat sendiri boleh menilai. 

"Apakah Pas Selangor dianggap jahat kerana telah memperkasakan institusi masjid serta memperjuangkan kewujudan Kolej Intergrasi Tahfiz Selangor?," katanya dalam satu kenyataan medianya hari ini. 

Mohd Khairuddin berkata demikian bagi mengulas kenyataan Guan Eng hari ini yang menyatakan DAP perlu terus berada dalam kerajaan Selangor untuk memastikan Pas 'tidak buat jahat'. 


Ketua Menteri Pulau Pinang itu berkata, DAP perlu berada dalam kerajaan negeri itu bagi menghalang Pas melaksanakan dasar yang tidak baik kepada rakyat negeri itu.
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping