Sabtu, Disember 19, 2015

Inilah masalahnya bila ada yang tak mampu nak kawal 'Nafsu' didalam diri masing - masing. Akhirnya, keghairahan yang ditonjolkan hanya sekadar mem-BODOH-kan diri sendiri.

Tapi, perkara sedemikian memang tidak perlu nak dipertikaikan lagi kerana ianya sudah menjadi lumrah dikalangan mereka. Nak pulak yang berfikiran 'Jumud' dikalangan Pakatan Haprak tu.

Kalau sebelum ini, kita dah dedahkan mengenai corak pemikiran Longkang puak - puak Pengampu dan Pentaksub bontot DAPigs tu apabila gambar Hadi Awang dan Perdana Menteri tersebar.

Memang macam - macam persepsi yang dilemparkan oleh puak - puak Pencacai bontot DAPigs tu berikan. Terutama sekali dikalangan mereka yang menjadi 'Pengkhianat' PAS. Antaranya:
"Kata mereka, dua orang pemimpin tu sekarang ni sedang dalam keadaan 'Terdesak' sehingga terpaksa menggunakan idea 'Basi' untuk menaikkan nama mereka dalam persada Politik tempatan.

"Kononnya bagi mereka, tindakan yang dilakukan oleh dua orang pemimpin yang sanggup duduk diatas satu pentas demi perpaduan Umat Islam tu hanya setakat nak cari 'Publisiti Murahan'." - seterusnya...
Tapi, ada yang anggap persepsi tu hanya sekadar ciptaan semata - mata. Habis, bagaimana pulak dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Naib Presiden PAS ni? Adakah ianya ciptaan juga?
“Bagi mereka yang cemburu kepada kehadiran Tuan Guru Presiden di pentas Multaqa, mengharapkan Tuan Guru Presiden Pas menerima pelawaan Datuk Seri Najib untuk bersama dengan Umno.


“Tiba-tiba berlaku sebaliknya. Oleh kerana tidak ada modal untuk belasah Tuan Guru, maka baju sedondong yang dijadikan hujah, untuk memburukkan Tuan Guru Presiden,” katanya dalam kemas kini status di Facebook, hari ini.
Nah! Korang bayangkan la macam mana punya Jumud pemikiran puak - puak Pentaksub dan Pengampu DAPigs tu. Sampai tahap, baju pun boleh jadi bahan modal untuk diorang Politik-kan.

Pokok pangkalnya, puak - puak Pentaksub dan Pengampu bontot DAPigs tu memang benci melihat usaha ke arah perpaduan Umat Islam ni menjadi kenyataan. Sebab diorang tau, ianya hanya akan menyusahkan 'Abang Besar' diorang untuk merampas kuasa!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping