Sabtu, Disember 19, 2015

Alahai! Sejak dari dia belum pakai tudung, sampai la ke tahap dia dah bertudung penuh pun masih tak berhenti - henti lagi kontroversi 'Panas' yang menyelubungi kelibat artis seksi ni.

Kalau sebelum ni, ada orang dakwa dia menjual tudung 'Ciplak' padahal tudung yang dia jual yang menjadi mangsa 'Ciplak' orang lain sehingga menyebabkan jualan tudung dia merundum.

Kali ini, timbul pulak kontroversi mengenai status perkahwinan dia pulak bila ada pihak yang mendakwa KONONnya dia sekarang ni dah jadi isteri Nombor Tiga kepada seorang Bekas Menteri.

Dek kerana dakwaan itu, pelakon dan pengacara Neelofa tampil dalam satu kenyataan media menyangkal dakwaan bahawa dia kini menjadi isteri ketiga kepada seorang bekas menteri.

Neelofa atau pemilik nama sebenar Nor Neelofa Mohd Noor 26 itu dalam kenyataannya berkata, khabar angin yang tersebar sebelum ini adalah mengarut dan ianya tidak benar sama sekali.
"Apa juga persepsi dan gosip tentang saya menjadi isteri ketiga kepada bekas menteri adalah mengarut. Sangat mengarut sama sekali. Saya harap anda semua mendoakan yang terbaik untuk saya," ujarnya.
Neelofa berkata demikian menerusi status yang dimuat naik dalam laman sosial Instagramnya pada malam Khamis bagi menjelaskan khabar angin yang hangat diperkatakan sebelum ini.

Sementara itu, Neelofa juga turut berkata, perkara berkaitan hal perkahwinan merupakan sesuatu yang perihal besar dalam hidupnya dan sudah pasti ianya perlu dikongsi kepada umum.
"Jika ia benar, tiada alasan kenapa saya tidak meraikan perkara ini dengan semua orang yang telah memberi sokongan dan menyayangi saya tanpa batasan," ujarnya.
Dalam pada itu, Neelofa juga turut menegaskan, pada usia yang masih muda ini, dia belum lagi terdesak untuk mendirikan rumah tangga. Tambahan pulak, dia masih lagi orang kata 'Bergetah'. Jadi, takkan la dia nak jadi isteri Nombor Tiga!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping