Sabtu, Disember 12, 2015

Aduh mak ai!!! Memang betul - betul kena main je la orang yang ikut Politik ni. Pusing - pusing je kerjanya pemimpin - pemimpin diperingkat atasan ni. Sampai orang dibawah jugak yang pening.

Hari tu, dia bukan main lagi dilihat menyokong satu pihak yang bertentangan dengan pendirian Presiden. Sekarang dah berubah pulak sokongan dia terhadap Presiden. Tak ke pening tu?

Tapi, tak salah apa yang dilakukan oleh Tengku Razaleigh Hamzah ni. Perkara yang baik memang patut kita sokong walaupun pendirian kita tak sehaluan dengan pihak yang mencadangkannya.

Jadi, apa nak pelik seandainya Ketua UMNO Bahagian Gua Musang ni keluar dengan kenyataan menyokong saranan YAB Presiden UMNO untuk bergabung dan bersatu dengan PAS?

Veteran Umno yang juga Ahli Parlimen Gua Musang tu kata, dia menyokong cadangan kerjasama politik antara Umno dan PAS demi memperkukuhkan perpaduan Melayu dan umat Islam.
"Saya fikir ia satu tawaran yang baik," katanya kepada pemberita ketika ditemui pada Perhimpunan Agung Umno ( PAU) di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), Jumaat.
Namun, Tengku Razaleigh atau lebih dikenali dengan panggilan Ku Li berkata kerjasama tersebut perlu mengambil kira sokongan di peringkat kepimpinan tertinggi dan akar umbi kedua- dua parti.

Tapi pelik juga kalau masih ada dikalangan mereka yang menolak cadangan tersebut sebab ianya tidak memberi sebarang keuntungan kepada kepentingan Politik Peribadi diri dia sendiri. Nak pulak jika mereka yang masih setia tunduk dan patuh serta berjiwa DAPigs!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. apapun leh..nak kuasa berasaskan demokrasi majoriti;asal lebih 1 kira menang!
    disitu adala berkepentingan he he bila dapat kuasa.kepentingan diri@kelompok..inilsh kekangan klu nak bersatu kot.kepentingan agama-negara-bangsa susah daaa sebab akan besar2 pengorbanan kena ada.yg kena ada kat org2 yg redho sabar dan anti hasad dengki ho ho.
    huluran memohon kerjasama umno sama pas demi perpaduan dan menguatkan islam bukan iklan rasis tapi memang tuntutan sewajar klu ngaku sebagai berugama laaa.najib punya kekuatan lebeh ampuh klu di banding cedet dlm hal menangani buruk perangai melayu..yang diakui belum selesai.mana nak selesai klu ikut cara cedet yg mcm trsasr je, selain najib yang lebeh mengambil kaedah menjiwai akal kurniaan tuhan sebagai panduan.sikap orang sabar.bravo najib!
    tak heran ada orang melihat perhimpunan umno kali ini sebuah prhimpunan ada nilai keberkatan.amin.
    l

    BalasPadam
  2. Bravo! Makin tunduk makin menjadi

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping