Rabu, Disember 30, 2015

Hahaha!!! Tak sangka. Kita ingatkan dalam PKR tu ada sorang je Pondan. Tapi rupanya di Perak, habis semua ahli PKR tu Pondan belaka rupanya. Nak pulak bila berdepan dengan DAPigs.

Jika sebelum ini, pelbagai pihak tampil mengkritik bantahan yang dibuat oleh salah seorang pemimpin DAPigs Perak terhadap tindakan Kerajaan menghalang atlet Israel memasuki Negara.

Namun malangnya, tidak ada lansung ahli atau pemimpin dikalangan puak - puak PKR tu yang tampil untuk mempertikaikan tindakan puak - puak DAPigs itu secara terang - terangan.

Maka hari ini, PAS Kuala Kangsar pulak tampil dengan meluahkan rasa kecewa mereka terhadap kepimpinan PKR dan mengibaratkan parti itu seperti jantan yang ‘tidak mempunyai telur’.

Tindakan dan sikap PKR yang hanya mendiamkan diri tersebut mengundang pelbagai persoalan, khususnya bagi Yang Di-Pertua PAS Kuala Kangsar, Dr Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss Raja Yaacob.

Beliau dilihat sedikit tidak berpuas hati kerana tiada sebarang respon dari PKR Perak mahu pun PKR Pusat dan menganggap sikap mendiamkan diri itu sebagai tanda menyokong kritikan DAP.
“Kami kesal kerana tiada sebarang kenyataan rasmi dari rakan tahaluf (kerjasama) kami, PKR Perak terhadap kenyataan DAP Perak tersebut. Adakah PKR Perak juga bersetuju dengan kenyataan sedemikian?" Soal Dr Raja Ahmad.
Penafian visa terhadap dua atlet dari Israel yang dijangka akan menyertai kejohanan Persekutuan Pelayaran Antarabangsa (ISAF) itu dilakukan sebagai tanda boikot dan bantahan terhadap serangan Israel ke atas Palestin.

Akan tetapi, apa yang menghairankan ialah kenapa PKR Perak mahupun PKR Pusat lansung tidak masuk campur dalam isu panas ini? Kenapa diorang tak bersuara dan hanya mendiamkan diri?

Sebaliknya mereka hanya berperangai seolah - olah takut kepada DAPigs dan dilihat seperti bersetuju dengan setiap kenyataan yang dibuat. Seperti yang dipetik dari laman portal Utaranews:
"Sudah tidak mempunyai pendirian mungkin, atau dah jadi ‘lembu yang dicucuk hidungnya’? Jadi benarlah selama ini PKR hanya menturuti sahaja segala kemahuan dan arahan yang diberikan DAP?? Sebab nak kutuk DAP pun tak berani, betul tak?" - lapor Utaranews
Hehehe!!! Mungkin selepas ini, PKR Perak perlu buat perhimpunan secara besar - besaran untuk mencari 'Buah Kerandut' mereka yang hilang. ATAU, kerat je 'Buah Kerandut' diorang tu dan bagi anjing makan kalau takut sangat dengan DAPigs!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. pkr tak berani bising sebab dana pkr banyak dari penyumbang yahudi dan Israel!
    Parti cilaka aljubs bergantung kepada sokongan luar dari puak2 yahudi.
    Sikap kurang ajar dan biadap dapigs pun selari dengan sikap puak2 yahudi.
    Anti Islam!!Dapigs adalah musuh kita yang terang dan nyata!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping