Jumaat, Januari 01, 2016

Hahaha!!! Tak sampai 30 orang pun yang datang? Polis lagi ramai dari peserta demo? Itu yang Si Din Pudu tu nak pukul canang kata parti pimpinan Si Mat Sabu tu dapat sokongan dari ramai orang?

Mana perginya ahli parti yang yang dibanggakan selama ini? Mana hilangnya pemimpin - pemimpin lain? Kenapa hanya ada dua tiga kerat je yang tampil menyertai himpunan malam semalam?

Kalau tengok gelagat Si Din Pudu tu semalam memang kesian beb! Dah la orang tak ramai, takde sapa pulak yang layan. Maka terpaksa la dia meroyan tak tentu arah ditepi jalan, dekat dengan tol Sungai Buluh tu.

Dari laporan yang diterima, jumlah peserta tak sampai 30 orang membuatkan Si Din Pudu tu terpaksa mengubah agenda dengan menjadikannya sebagai pentas untuk membelasah Kerajaan.

Tu semua sebab Si Din Pudu tu terpaksa tutup kemaluan dia. Nak pulak bila ada sorang lagi Betina DAPigs dalam perhimpunan yang diadakan malam semalam. Kalau tidak, mana Si Din Pudu tu nak letak muka dia!!!
KUALA LUMPUR, 1 Januari 2015 - Walaupun dinasihatkan untuk tidak menyertai himpunan #ShutdownSungaiBesi, seramai 30 peserta tetap meneruskan himpunan tersebut yang kelihatan hambar. 
Himpunan tersebut yang diadakan berhampiran Plaza Tol Sungai Besi itu bermula pada jam 9 malam tadi berlanjutan hingga ke ambang tahun baru bagi membantah kenaikan lapan konsesi tol. 
Pada awalnya, peserta himpunan tersebut berkumpul di salah sebuah stesen minyak berhampiran dan kemudiannya bergerak ke Plaza Tol Sungai Besi. 
Berdasarkan tinjauan The Rakyat Post, mendapati ia kurang mendapat sambutan orang ramai. 
Malah, ratusan anggota polis yang ditempatkan untuk mengawal lalu lintas dan keselamatan di situ dilihat lebih ramai daripada peserta demonstrasi berkenaan. 
Walaupun asalnya himpunan itu diadakan untuk membantah kenaikan harga tol, tetapi berdasarkan ucapan wakil Parti Amanah Negara (Amanah) ia sudah menjadi medan menghentam kerajaan.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping