Jumaat, Januari 01, 2016

Heh! Sedar tak sedar, hari dah masuk tahun 2016. Tapi nampak gayanya puak - puak DAPigs tu masih lagi tidak dapat mencari 'Buah Kerandut' mereka yang hilang selama hari ini.

Kalau diikutkan dari pendedahan yang dibuat oleh bekas pembantu khas kepada Si Tokong DAPigs tu, maka tahun 2016 ni genap 5 tahun dakwaan yang dibuat terhadap parti Ultra Chauvanist tu.

Tapi malangnya, puak - puak DAPigs tu masih lagi TAKUT nak ambik sebarang tindakan terhadapnya. Sebaliknya puak - puak DAPigs hanya berani buat penafian kosong semata - mata.

Dan terbaru, apabila dakwaan yang sama diulang semula oleh Pengarah Pusat Penyelidikan PAS, pun puak - puak DAPigs tu hanya sekadar mengeluarkan penafian bertaraf Longkang sahaja.

Kali ini, alasan yang dikeluarkan oleh Setiausaha Organisasi DAPigs hanya sekadar menyifatkan dakwaan tersebut sebagai satu tuduhan yang 'Tak Masuk Akal' semata - mata.
DAP hari ini menolak dakwaan bahawa parti itu ditawarkan RM1.2 bilion pada pilihan raya umum lalu dan sebuah pangkalan tentera Israel akan dibina di negara ini jika mereka mengambil alih Putrajaya. 
"Ini tidak masuk akal," kata Setiausaha Organisasi DAP Anthony Loke berhubung dakwaan itu. 
Loke berkata demikian ketika mengulas dakwaan yang dibuat oleh Pengarah Penyelidikan PAS Mohd Zuhdi Marzuki mengenai perkara berkenaan.
Demikian yang dilaporkan dalam laman portal Merosakkini. Jelas, apa yang mampu dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu hanya setakat menafikan pendedahan yang telah dibuat. Mengkala nak mengharapkan parti tu ambik tindakan, jangan mimpi la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping